اخبار داغ

امام جمعه موقت سنندج:

آغاز رزمایش دوم «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا است

آغاز رزمایش دوم «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا است
امام جمعه موقت سنندج گفت: رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در دنیا زبانزد و الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده و انسان را به سوی معنویت، مهربانی، کمک‌ و خدمت‌رسانی سوق می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: رزمایش "کمک مومنانه" سپاه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم را به تمام دنیا نشان داد و می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و کمک و خدمت رسانی سوق دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
وی گفت: سپاه در همه برهه های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک رساندن به مردم همیشه پای کار بوده و انجام وظیفه کرده که در این راستا و در این اقدام خیر‌خواهانه نیز با حضور خود می‌تواند با شناسایی افراد نیازمند و با دستگیری از آنان در این امر خدا‌پسندانه اقدام کند.
,
ماموستا راستی با بیان اینکه آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کاستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود: امید است در سایه برگزاری رزمایش های بعدی این کمک خیرخواهانه شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع‌دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.
,
ماموستا راستی ادامه داد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد.
,
امام جمعه موقت سنندج شکل‌گیری رزمایش پیوسته کمک مومنانه را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک‌ گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد این عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیده‌اند.
,
وی تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه تمرین همدلی، همکاری و هماهنگی در راستای یک کار خداپسندانه و حل مشکلات انسان‌هایی است که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند لذا همه باید احساس مسئولیت کرده و این کار را جدی بگیریم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه