اخبار داغ

شاعر ارزنده کشور:

رزمایش کمک مومنانه مصداق آیه سوم سوره بقره است/ مردم ایران نسبت به احوال هم بی‌تفاوت نیستند

رزمایش کمک مومنانه مصداق آیه سوم سوره بقره است/ مردم ایران نسبت به احوال هم بی‌تفاوت نیستند
حاج ولی‌الله کلامی، شاعر ارزنده کشور گفت: رزمایش کمک مومنانه مصداق بارز آیه سوم سوره بقره است که به خوبی نتایج آن در جامعه دیده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج ولی‌الله کلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه به عنوان رزمایشی ایثارگرانه محسوب می‌شود که همان هدف الهی و بر مبنای دستورات خداوند متعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی افزود: برگزاری چنین رزمایش‌هایی موجب محکم‌تر شدن روابط بین افراد جامعه و کمک به نیازمندان واقعی شده و هر کس که در این راه گام بردارد، قطعا خداوند متعال همانگونه که در قرآن کریم اشاره شده است، به او رزق عظیمی عطا می‌کند.
,
 
,
این مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیان داشت: هرکس در راه کمک به نیازمندان گام بردارد در نزد خداوند متعال بر اساس آیات و روایات ارائه شده، گرانقدر است.
,
 
,
حاج ولی‌الله کلامی خاطرنشان کرد: در سطح کشور به همت سپاه، بسیج و هئیت‌های مذهبی این پویش راه‌اندازی شده است و تا کنون موفقیت‌های مطلوبی کسب شده است.
,
 
,
وی گفت: برگزاری چنین رزمایش‌هایی نشان می‌دهد که مردم نسبت به یکدیگر بی تفاوت نبوده و همانگونه که بخش ویژه‌ای از حقوق شهدا به منزل نیازمندان می‌رفت، یاریگر نیازمندان واقعی جامعه هستند.
,
 
,
شاعر ارزنده کشور با اشاره به آیه سوم سوره بقره" الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ" ،گفت: همانگونه که در این آیه توضیح داده شده است ایمان آورندگان کسانی هستند که به غیب ایمان آورده، نماز بر پای می‌دارند و از آنچه روزی آنهاست انفاق می‌کنند که در رزمایش کمک مومنانه این موضوع به خوبی قابل مشاهده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه