اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

درخشش جامعه ورزشی آذربایجان‌شرقی در کمک مومنانه

درخشش جامعه ورزشی آذربایجان‌شرقی در کمک مومنانه
ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» را بینش والای رهبر معظم انقلاب در مواجهه با بحران بیماری کرونا اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب بهتاج در گفت‌وگو با آناج ضمن اشاره به رزمایش سراسری «همت جوانانه، کمک مومنانه» اظهار داشت: مردم ما همیشه نشان داده‌اند وقتی در هر جایی از کشورمان مشکلی پیش بیاید، برای یاری رساندن به هم‌نوع خود پیش قدم بوده‌ و لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی افزود: پس از شیوع بیماری کرونا که واقعاً تاثیری بسیار بدی روی زندگی مردم گذاشته است، خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با بینش والایشان رزمایش کمک مومنانه را به عنوان یک اصل مطرح کرده و روی آن صحه گذاشتند تا اجرایی شود که با استقبال ملی مواجه شده و همه اقشار مردم به ندای ایشان لبیک گفتند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: در استان ما این رزمایش با توجه به خیرینی که داریم و همچنین کمک‌های افراد کارآفرین‌، به خوبی راه‌اندازی و به ثمر نشست. خداراشکر تشکل‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و در حوزه ورزش نیز هیات‌های ورزشی ما وارد عمل شده و در مرحله نخست رزمایش توانستند با جمع‌آوری و توزیع 1200 بسته‌ معیشتی در میان نیازمندان روسفید شوند.

,

بهتاج گفت: ما به عنوان جامعه ورزشی استان از جمله نخستین نهادهایی بودیم که به این پویش سراسری پیوستیم. باید بگویم تاکنون اداره کل ورزش و جوانان استان به کمک هیات‌های ورزشی و ورزشکاران‌مان در چند مرحله این رزمایش را برگزار کرده و مرحله جدید آن نیز طی روزهای آینده به صورت گسترده در سطح استان انجام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه یک حرکت عظیم ملی بوده است، تأکید کرد: در مرحله اول این رزمایش، تمامی ارگان‌ها و در رأس آن‌ها سپاه پاسداران و بسیج با همبستگی ستودنی دست به دست هم دادند تا فرمان رهبری به نحو احسن انجام شود. ان‌شاءالله این رزمایش تا زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

,

این مقام مسئول در خاتمه ابراز داشت: امیدوارم بزودی این بیماری ریشه‌کن شود تا مردم بتوانند با آسایش کامل به زندگی عادی و کسب‌وکار خود بازگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه