اخبار داغ

سرمربی جوان فوتبال کشور مطرح کرد:

راه‌اندازی رزمایش کمک مومنانه در بهترین زمان ممکن/ اطاعت از رهبری، تنها راه نجات کشور است

راه‌اندازی رزمایش کمک مومنانه در بهترین زمان ممکن/ اطاعت از رهبری، تنها راه نجات کشور است
کمالوند گفت: معتقدم رهبری بیانات خود را با علم کامل مطرح می‌کنند و وظیفه مسئولین و مردم این است که آنها را پیگیری نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز کمالوند در رابطه با رزمایش سراسری «همت جوانانه، کمک مومنانه» به خبرنگار آناج گفت: این رزمایش نشأت گرفته از یک دیدگاه متعالی متکی بر ارزش‌های انسانی است و بصیرت را در اندیشه مقام معظم رهبری نشان می‌دهد. معتقدم ایشان بیانات خود را با علم کامل مطرح می‌کنند و وظیفه مسئولین و مردم این است که آنها را پیگیری نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که بیماری ویروسی کرونا گسترش پیدا کرده، نیاز مردم چند برابر شده است و به نظرم این رزمایش در بهترین زمان ممکن راه‌اندازی شد.

,

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال تراکتور و گسترش فولاد با تمجید از عملکرد ارگان‌های مختلف در توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، به خدمات سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: سپاه تا الان نشان داده نه تنها در جنگ علیه دشمنان این مرز و بوم، بلکه در خدمت‌رسانی به مردم همیشه پرچم‌دار بوده و باید قدرشناس باشیم.

,

کمالوند با اعلام اینکه در روزهای آغازین رزمایش به این پویش پیوسته است، در عین حال متذکر شد: نمی‌خواستم این موضوع مطرح شود چون فکر می‌کنم هر چقدر این اقدامات در خفا انجام شود بهتر است. خوشحالم که من هم به اندازه وسع خودم در این رزمایش سهیم بوده‌ام.

,

«اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است»، وی در خاتمه با بیان این جمله و تأکید بر لزوم کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده و کم‌بضاعت، اذعان کرد: من باور دارم اگر به فرموده رهبری گوش فرا دهیم، می‌توانیم کارها را به شکل عالی پیش ببریم و در این صورت تمامی مشکلات جامعه ما حل می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه