اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی:

مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه عید فطر انجام می‌شود

مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه عید فطر انجام می‌شود
محمدروحانی گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات در عید فطر انجام می‌شود و محوریت همکاری مردم در قالب پایگاه‌های بسیج در محلات هول محور مسجد شکل می‌گیرد و کمک‌ها در مسجد جمع‌آوری‌شده و در خود همان محلات بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با دومین مرحله رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه و لبیک به مقام معظم رهبری اظهار کرد: رزمایش مواسات که از نیمه شعبان شروع به کار کرد که مرحله اول آن پیش از ماه مبارک رمضان در مجتمع آیه‌های مشهد استارت خورد که طی آن 60 هزار بسته از کمک‌های مردمی و 70 هزار از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا(ع) و سازمان بسیج مستضعفین جمع‌آوری شده بود، توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مرحله دوم از رزمایش مواسات که در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) انجام شد که دوباره مردم پای‌کار آمدند و 50 هزار بسته در قالب پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات، 30 هزار بسته از بنیاد برکت، 50 هزار بسته از شهرداری مشهد و 100 هزار بسته از آستان قدس رضوی جمع‌آوری شد که انشا الله همه در کنار هم در جهت کمک به مردم و نیازمندان انجام گرفت.

,

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی از مرحله بعدی رزمایش مواسات خبر داد و گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات در عید فطر انجام می‌شود و محوریت همکاری مردم در قالب پایگاه‌های بسیج در محلات هول محور مسجد شکل می‌گیرد و کمک‌ها در مسجد جمع‌آوری‌شده و در خود همان محلات بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

,

وی در ادامه از تأثیرات مثبت این طرح خبر داد و افزود: از شروع طرح رزمایش مواسات شاهد ایجاد روحیه تعاون، همکاری‌ اجتماعی و همدلی در محلات و روستاها بین مردم هستیم و هنوز جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردمی در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه