اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی در گفتگو با صبح زاگرس مطرح کرد :

کمک 2 میلیاردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان/نمایش جلوه وحدت ملی در رزمایش کمک های مومنانه

کمک 2 میلیاردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان/نمایش جلوه وحدت ملی در رزمایش کمک های مومنانه
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رزمایش کمک های مومنانه جلوه وحدت ملی را به نمایش گذاشت از کمک 2 میلیاردی این سازمان به نیازمندان استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مرادی مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس از کمک بالغ بر 2 میلیارد تومانی بهزیستی استان در قالب رزمایش کمک های مومنانه به مددجویان این سازمان و نیازمندان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

مرادی با بیان اینکه کمک های بهزیستی به صورت نقدی بوده است گفت : 5 هزار خانواده مددجوی بهزیستی به صورت نقدی 200 هزار تمان کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه دریافت کردند.

,

وی ابراز داشت : 200 کودک کار و خیابانی بسته های معیشتی و بهداشتی مومنانه دریافت کردند.

,

رئیس بهزیستی استان همچنین گفت :به خانواده مددجویان پشت نوبتی بهزیستی هرکدام مبلغ 300 هزار تومان در راستای این رزمایش کمک شد.

,

مرادی با اشاره به اینکه کمک های مومنانه به خانواده های پشت نوبتی بالغ بر 1 میلیارد تومان بوده است گفت : کمک های مومنانه فرصتی ارزشمند برای دستگیری از نیازمندان است.

,

وی با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان یک وظیفه مسلمانی است اذعان داشت : باتوجه به سخت شدن شرایط زندگی با شیوع بیماری کرونا و راه اندازی رزمایش کمک مؤمنانه به فرمان مقام معظم رهبری ، جلوه‌ای از وحدت ملی به نمایش گذاشته شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه