اخبار داغ

سروری در گفتگو با دانا:

مجلس یازدهم به جای اسم ها، رسم ها را باب کند/ هرکس جلودار انشقاق در مجلس باشد وحدت شکن است

مجلس یازدهم به جای اسم ها، رسم ها را باب کند/ هرکس جلودار انشقاق در مجلس باشد وحدت شکن است
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه نیاز امروز مجلس تحول است گفت: باید به جای اسم ها، رسم ها در مجلس یازدهم باب شود.
[

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اولویت های مجلس دهم عنوان کرد: مجلس یازدهم برای حفظ انسجام نیازمند داشتن یک فراکسیون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در ذیل این فراکسیون ، می تواند زیر فراکسیون هایی دیگری شکل بگیرند افزود: با توجه به انسجامی که در مجلس یازدهم به وجود آمد نباید اجازه داد با تشکیل فراکسیون های متعدد احساس شکاف و فاصله و لطمه خوردن این انسجام به وجود آید.

,

سروری گفت: هر کس جلو دار انشقاق در مجلس یازدهم باشد باید به عنوان جریان وحدت شکن معرفی و شناخته شود.

,

وی با بیان اینکه باید یک فراکسیون از نیروهای انقلابی داشته باشیم تصریح کرد: در ذیل فراکیسیون اصلی نیروهای انقلاب ، فراکسیون های متعددی قابلیت شکل گیری خواهند داشت.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از این فراکسیون ها می تواند فراکسیون گام دوم انقلاب باشد خاطرنشان کرد: در این دوره نیروهای جوان و متخصص فرصت راهیابی به مجلس را پیدا کردند، باید از این فرصت استفاده شده و روحیه جوانانه در خانه ملت شکل بگیرد.

,

سروری با بیان اینکه نباید مجلس را به مجلس پیر و جوان تقسیم کنیم خاطرنشان کرد: بسیاری از پیران مجلس از جوانان آن کارآمدتر هستند.

,

وی با اشاره به اینکه هدف از جوان گرایی شکل جوان بودن مجلس نیست یادآور شد: باید فرهنگ و شجاعت جوانی و نیز قدرت شکستن شاکله های بی خاصیت در مجلس به وجود آید.

,

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه جوانان پویایی و خلاقیت دارند و در سایه این پویایی درپی تحول هستند تصریح کرد: نیاز امروز مجلس تحول است. باید به جای اسم ها رسم ها در مجلس یازدهم باب شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه