اخبار داغ

به همت سپاه اسلام آباد غرب صورت گرفت

توزیع 3000 پرس غذای گرم میان نیازمندان در اسلام آباد غرب + تصاویر

توزیع 3000 پرس غذای گرم میان نیازمندان در اسلام آباد غرب + تصاویر
سرهنگ فرامرز باوندپور از توزیع 3000 پرس غذای گرم میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ فرامرز باوندپور در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: بمناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) و درادامه رزمایش همدلی و  کمک مومنانه به همت حوزه های مقاومت ادارات، اصناف و کارگری بسیج سپاه اسلام آبادغرب، 3 هزار پرس غذای گرم جهت افطار در بین خانواده های بی‌سرپرست،  ایتام و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه در عرصه های مختلف از جمله گندزدایی و ضدعفونی، راه اندازی دو نقاهتگاه در سطح شهرستان، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، کمک به مدافعان سلامت در غربالگری و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده با حمایت از اقشار آسیب پذیر در خدمت مردم شهرستان بوده است.

وی بیان داشت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و  کمک مومنانه، قرارگاهی در سطح شهرستان به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه شهرستان تشکیل شده که موجب هم افزایی بین نهادهای حمایتی، خیرین و موسسات خیریه شهرستان شد.

سرهنگ باوندپور گفت: امروز نیز در مرحله دیگری از این رزمایش ۳ هزار خانوار نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که به همت خیرین شهرستان غذای گرم برایشان تهیه گردید و در بین این خانواده ها توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه