اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

انفعال وزارت خارجه در پذیرش سفیر جاسوس آلمان پذیرفتنی نیست

انفعال وزارت خارجه در پذیرش سفیر جاسوس آلمان پذیرفتنی نیست
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:با وجود این همه دیپلماتی که آلمان دارد، اینکه یک مقام امنیتی را به عنوان سفیر خود در ایران انتخاب می‌کند، نشان دهنده این است که اهداف خاصی را دنبال می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "احسان عباسی "،تحلیلگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار بابیان اینکه در آشوب ها و فتنه هایی که در چهل سال بعد انقلاب برای کشور ایران بوجود آمده نقش اروپایی ها بسیار پررنگ بوده است گفت:نقش کلیدی در آشوب ها سفارتخانه ها داشتند و آخرین مورد هم در سال 98، سفیر انگلیس مستقیم وارد می شود و در اکثر این آشوب ها مثل فتنه سال 88، انقلاب مخملی سفارتخانه های غربی نقش تعیین کننده را داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه بعضی از سفرای کشورهای غربی خارج از عرف تعریف شده و قانون نوشته شده در دیپلمات خارجی رفتار کردند اظهار کرد: سفرای کشورهای دیگر نباید از وظایف و حوزه کاری خود فراتر روند ولی آنچه که مشاهده شد برخلاف عرف دیپلمات خارجی انجام دادند.در هر شرایط و هر مکانی که عزت نظام و مردم مطرح است باید محکم بایستیم و با قاطعیت پاسخ دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,
,
,

 عباسی افزود:به عقیده بنده ابهاماتی در این قضیه وجود دارد که نباید به همین راحتی و سادگی منفعلانه برخورد کنیم و سیاست عزت و اقتداری که باید رعایت شود نمی شود و این باعث زمینه ساز نفوذ است و خودمان این زمینه را فراهم می کنیم.

,

این مدرس دانشگاه ادامه داد:از مجلس یازدهم انتظار می ورد که درخصوص این مسائل خیلی جدی تر ورود پیدا کند و واکنش نشان دهد و نگاه انقلابی و دفاع از منافع ملی را دنبال کند.
 
این کارشناس خاطرنشان کرد: آنچه که درحال رخ دادن است و سکوت مجریان و دستگاه های سیاست خارجه معنادار است هرچندم ما توقع آنچنانی از دیپلماسی نداریم،

,
,
,
 
,
این کارشناس سیاسی در پایان تاکید کرد :نهادهای امنیتی کشور  ضمن رصد هوشمندانه سفیر آلمان در تهران و دیگر دیپلماتهایی که سوابق مخدوشی در تقابل با ملت ایران داشته اند،   واکنش قاطعانه‌ای را در قبال وی اتخاذ کنند.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه