اخبار داغ

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل خبرداد؛

پخت و توزیع 4 هزار غذای گرم بین نیازمندان اردل

پخت و توزیع 4 هزار غذای گرم بین نیازمندان اردل
نامدار قنبری مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل از توزیع 4هزار غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نامدار قنبری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در خصوص راه‌اندازی رزمایش همدلی و مساوات برای کمک به فقرا اشاره کرد و افزود: پیرو این فرمایشات ارزشمند تمامی نهادهای مربوطه پای‌کار آمدند تا هرکس گوشه‌ای از کار را گمرفته و برای کمک به نیازمندان در شرایط شیوع کرونا فعالیت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,

قنبری اظهار کرد: این غذاهای گرم در یک  آشپزخانه شهرستان اردل در راستای اجرای طرح مهدوی در دهه اول ماه مبارک رمضان و در راستای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت اصول بهداشتی و در راستای پاسخگویی به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب طبخ شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استفاده شده است، افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون 2 هزار غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و تا تا پایان این ماه رحمت  4 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل خاطرنشان کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها رعایت شده و این اماکن زیر نظر کارشناسان بهداشت محیط فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه