اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد؛

بستری‌شدن 323 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های مازندران

بستری‌شدن 323 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های مازندران
عباس موسوی گفت: هم اکنون ۳۲۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 57 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد 61 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 323 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مسئول تصریح کرد: با کوچک‌ترین علائم که تصور می‌کنید به کرونا مبتلا شدید، برای اطمینان از عدم ابتلا به مراکز منتخب بهداشت در سراسر استان مراجعه کنید.

موسوی یادآور شد:  برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس، ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و توجه به فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی و مراکز تجاری خودداری شود.

وی در پایان گفت: مردم برای غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه