اخبار داغ

مربی فوتبال:

رقابت برای کسب سهمیه آسیایی در صورت ادامه لیگ بسیار داغ دنبال می‌شود

رقابت برای کسب سهمیه آسیایی در صورت ادامه لیگ بسیار داغ دنبال می‌شود
داود عابدی گفت: با فاصله 10 امتیازی پرسپولیس کار این تیم برای قهرمانی سخت نخواهد بود اما کسب سهمیه در این لیگ یک جنگ تمام عیار خواهد بود که تیم های چون فولاد خوزستان هم برای آن شانس دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود عابدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: اگر به هر شکلی تصمیم به ادامه لیگ برتر فوتبال گرفته شود، باید سلامتی بازیکنان و دیگر عوامل بازی‌ها چه از نظر بیماری کرونا و چه از نظر بدنی مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال تصریح کرد: برای از سرگیری بازی‌ها بعد از شروع تمرین‌ها به بازه زمانی سه هفته تا 40 روز زمان نیاز است، تا تیم‌ها بتوانند در این مدت تمرین کنند اما به نظر می رسد با توجه به محدودیت های زمانی تقریباً سه هفته برای تمرین پیش از شروع بازی ها در نظر گرفته شود.

,

وی افزود: بدون شک کیفیت لیگ مانند گذشته نخواهد بود و یکی از برنامه های مهم که در برگزاری این بازی ها باید دیده شود، تاثیرات این لیگ بر لیگ بعدی است که باید مدیریت شود که در کمترین حد خود باشد.

,

عابدی بیان کرد: با فاصله 10 امتیازی پرسپولیس کار این تیم برای قهرمانی سخت نخواهد بود اما کسب سهمیه در این لیگ یک جنگ تمام عیار خواهد بود که تیم های چون فولاد خوزستان هم برای آن شانس دارند؛ حضور سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی رقابت در این زمینه را داغ تر خواهد کرد

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه