اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل:

جمع آوری 55 درصد خاطرات شهدا استان اردبیل/ 60 عنوان کتاب در چهل سالگی دفاع مقدس منتشر می شود

جمع آوری 55 درصد خاطرات شهدا استان اردبیل/ 60 عنوان  کتاب در چهل سالگی دفاع مقدس منتشر می شود
علی واحد گفت: سعی می کنیم از سوم خرداد تا دفاع مقدس ۵۵ درصد خاطرات شهدا را جمع آوری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، علی واحد در جلسه تبادل نظر با اصحاب رسانه استان اردبیل که پیش از ظهر امروز در موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: امسال در هفته دفاع مقدس با 250 ویژه برنامه به استقبال چهل سالگی دفاع مقدس خواهیم رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه در بحث جمع آوری خاطرات شهدا کار های خوبی انجام شده است افزود: نقش استان و شهرستان ها در دفاع مقدس دانش نامه ها آثار مختلف هنری در امسال گرد آوری می شود  تیم های مصاحبه گر آماده  و کارگاه های آموزشی نیز در این زمینه برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل گفت: سعی می کنیم از سوم خرداد تا پایان سال ۵۵ درصد خاطرات شهدا را جمع آوری کنیم.

,

وی با بیان اینکه جشنواره اسوه های صبر و استقامت امسال برگزار می شود تصریح کرد: دومین دوره هنرواره حبیب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و موضوع دفاع مقدس امسال برگزار خواهد شد.
 

,
,

واحد ابراز داشت: با هماهنگی مسئولان در نظر داریم هر ماه با چهل نفر از خانواده های شهدا و بحث های تولید محتوا از خاطرات مادارن شهدا نیز در این دیدار ها انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه در اردبیل 550 و در شهرستان ها 490 مادر شهید در قید حیات هستند گفت: 40 عنوان کتاب برای خانواده شهدا در دست تدوین داریم که با نویسندگان و و اصحاب رسانه انجام می دهیم.

,

وی افزود هرساله 50 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منشر می کنیم که امسال علاوه بر این تعداد 10 کتاب صوتی نیز منتشر خواهیم کرد.

,

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل گفت: از جلمه برنامه هایی که امسال در چهل سالگی دفاع مقدس خواهیم داشت، محافل خاطره گویی، نقد کتاب ، همایش نکو داشت فرماندهان ، یادواره ۳۴۰۰ شهید، حمایت از آثار هنری، برپایی نمایشگاه و کارگاه داستان نویسی و کرسی های آزاد اندیشی خواهیم داشت.

,

وی تصریح کرد: امسال مرکز فرهنگی با مساحت 9 هکتاری با فضای مختلف روایتگری و امفی تئاتر افتتاح خواهد شد.

,

واحد در پایان گفت: در استان اردبیل پیکر  74 شهید گمنام  آرام در 34 نقطه آرام گرفته است که 18  یادمان تکمیل و 11 مورد دیگر در حال اجرا بوده و 2 یادمان دیگر نیز در دست طراحی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه