اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

برگزاری رزمایش مهربانی همزمان با شبهای قدر در خراسان‌جنوبی/10 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

برگزاری رزمایش مهربانی همزمان با شبهای قدر در خراسان‌جنوبی/10 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود
خوش خبر گفت: از امروز و همزمان با لیالی قدر در قالب رزمایش مهربانی ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در خراسان جنوبی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی مسئولان و مردم در کنار یکدیگر برای مقابله با کرونا بسیار خوب همکاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: خوشبختانه تاکنون تمام ظرفیت‌های استان برای مقابله و محافظت از مردم در برابر خطر ویروس کرونا پای کار آمدند و شاهد اقدامات خوبی در استان بودیم که به نوعی یادآور دروان دفاع مقدس بود.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برای تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز استان از جمله ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده تلاشهای بسیاری صورت گرفت و خوشبختانه با تامین مواد اولیه مورد نیاز این اقلام و تزریق تسهیلات و منابع مالی کافی، خط تولید محلول ضدعفونی کننده دست در خراسان جنوبی راه اندازی شد.
,
 
,
خوش خبر عنوان کرد: همچنین راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا نیز در استان از دیگر اقدامات بسیار خوبی بود که در خراسان جنوبی انجام شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۲ هزار بسته بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر، معلولان، سالمندان زمین‌گیر و ... توزیع شده است که جای بسی تقدیر و تشکر از همه به ویژه مدافعان سلامت دارد.  
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ جنوبی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: در راستای اجرای این طرح با تعیین ۲۴ ایستگاه در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، اقداماتی کنترلی، تب سنجی و مراقبت های بهداشتی اعمال شد.
,
 
,
خوش خبر افزود: راه‌اندازی ۱۱ نقاهتگاه در شهرستان های مختلف استان از دیگر اقداماتی بود که در خراسان جنوبی انجام شد که با کمک فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران ۱۴۴ تخت در فضایی مناسب تعبیه و سازماندهی شد تا در شرایط خاص مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
,
 
,
غربالگری بیش از 50 درصد جمعیت استان در مرحله دوم/ توزیع 67 هزار بسته غذایی بین نیازمندان
, غربالگری بیش از 50 درصد جمعیت استان در مرحله دوم/ توزیع 67 هزار بسته غذایی بین نیازمندان, غربالگری بیش از 50 درصد جمعیت استان در مرحله دوم/ توزیع 67 هزار بسته غذایی بین نیازمندان,
 
,
وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی در مرحله دوم مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کانون‌های آلوده در سطح استان شناسایی و درمان سرپایی در همان جا انجام می‌شود.
,
 
,
خوش‌خبر تصریح کرد: وضعیت استان در خصوص شیوع کرونا قابل قبول ارزیابی می‌شود اما اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و قرمز است و همچنان باید پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن رعایت شود.
,
 
,
وی در خصوص برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه به دستور مقام معظم رهبری در این ایام، گفت: گروه‌های مردمی و جهادی، نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی مختلف در لبیک‌گویی به رهبری، حماسه کمک مومنانه را رقم زدند و با تمام توان و علاقه برای کمک به اقشار مختلف جامعه به میدان آمدند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۶۷ هزار بسته غذایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
,
 
,
توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند از امروز
, توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند از امروز, توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند از امروز,
 
,
خوش خبر خاطرنشان کرد: از امروز و همزمان با لیالی قدر نیز در قالب رزمایش مهربانی ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند توزیع می‌شود.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: ۳۳.۳ درصد خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در شهرستان‌های مرزی هستند که توزیع بسته‌های معیشتی از بین این مرزنشینان آغاز می‌شود.
,
 
,
وی افزود: میانگین ارزش ریالی هر بسته معیشتی متناسب با تعداد جمعیت هر خانوار از ۳۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
خوش خبرگفت: در رزمایش مهربانی که از امروز و همزمان با شبهای قدر برگزار می‌شود ۲۲ سازمان مردم نهاد استان با ۲۸۳ نفر از نیروهای خود در آماده‌سازی بسته‌های معیشتی و اقدامات فرهنگی و تبلیغی همکاری دارند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری مراسم شب قدر خبر داد و افزود: برگزاری مراسم شب‌های قدر در تمامی مساجد استان منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است و در مساجد دارای فضای باز شرکت کنندگان در فضای باز با رعایت فاصله یک متری می‌توانند مراسم شبهای قدر را برگزار کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در مساجد فاقد فضای باز شرکت کنندگان تنها مجاز به استفاده از یک چهارم ظرفیت مسجد هستند و باید شرکت کنندگان  دستکش، ماسک و وسایل شخصی از جمله ادعیه، جانماز، تسبیح، مهر و قرآن به همراه داشته باشند.
,
 
,
خوش خبر تصریح کرد: در شهرستان‌ها تیم‌هایی متشکل از هیئت امنا، بسیج و نیرو‌های فرمانداری‌ها برای رصد وضعیت مساجد تشکیل شده و درخواشت شده افراد دارای بیماری‌‌های زمینه‌ای، بیماران خاص، کودکان و سالمندان در این مراسم شرکت نکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه