اخبار داغ

واکنش رییس شورا های مذهبی کشور به برخورد اخیر شرکت وارش؛

ضرورت عذرخواهی رئیس سازمان هواپیمایی کشور

ضرورت عذرخواهی رئیس سازمان هواپیمایی کشور
رییس شورای هیات های مذهبی کشور گفت: به نظر بنده علاوه بر مدیر شرکت هواپیمایی وارش باید رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز از این خانم دکتر و جامعه پزشکی عذرخواهی فوری نماید و مردم بوشهر باید در اعتراض به این حرکت نادرست از خرید بلیط این شرکت هواپیمایی خودداری کرده و آن را تحریم نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای هیأت های مذهبی کشور در گفت و گو با سپاس بیان کرد: هیأت های مذهبی از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا از اولین تشکل های مردمی بودند که وارد صحنه فعالیت و مبارزه علیه این ویروس شدند و در حد توان فعالیت های تأثیر گذاری داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نوشادی گفت: ضد عفونی محلات و تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و اجرای برنامه های مذهبی در فضای مجازی و طبخ و توزیع اطعام به فقرا و نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان از برنامه های هیأت های مذهبی بوده است.

,

ضرورت عذرخواهی رئیس سازمان هواپیمایی کشور

,

نوشادی همچنین در باره رفتار نادرست و توهین آمیز کادر پرواز شرکت هواپیمایی وارش با یک پزشک متخصص گفت: در روزهایی که وظیفه همه آحاد مردم احترام به قشر زحمت کش و پر تلاش پزشکی و پرستاری در جبهه سلامت است، متأسفانه خلبان و سر مهماندار پرواز شرکت هواپیماییی وارش در اقدامی ناشایست و خلاف شئونات پروازی و رعایت نکردن پروتکل های مهمانداری، به ساحت این پزشک متخصص و دلسوز بی احترامی کرده اند.

,

نوشادی خاطر نشان کرد: به نظر بنده علاوه بر مدیر شرکت هواپیمایی وارش باید رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز از این خانم دکتر و جامعه پزشکی عذرخواهی فوری نماید و مردم بوشهر باید در اعتراض به این حرکت نادرست از خرید بلیط این شرکت هواپیمایی خودداری کرده و آن را تحریم نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه