اخبار داغ

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری:

کمبودی در برنج هندی نداریم/تنظیم بازار دلیل توزیع با کارت ملی

کمبودی در برنج هندی نداریم/تنظیم بازار دلیل توزیع با کارت ملی
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع برنج با کارت ملی برای جلوگیری از احتکار برنج و کمبود آن در بازار صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج‌الله رحمتی مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: توزیع برنج با کارت ملی تصمیمی بود که سیستم توزیع دولتی برای جلوگیری از احتکار برنج از سوی عده‌ای و جلوگیری از کمبود آن در بازار گرفت.

وی افزود: هر مغازه‌دار یا توزیع‌کننده می‌تواند هر بار برنجی که برای فروش و توزیع می‌آورد را به ازای هر کارت ملی یک کیسه برنج در اختیار خریدار قرار دهد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع برنج با کارت ملی به دلیل کمبود این کالا در بازار نیست بلکه تنها برای تنظیم فرایند توزیع این کالا صورت می‌گیرد.

رحمتی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای هستند که چندین کیسه برنج خریداری کرده و انبار می‌کنند این کار باعث کمبود می‌شود، به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا هر کیسه برنج با ارائه کارت ملی به خریدار تحویل داده شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: توزیع با استفاده از کارت ملی فقط برای برنج‌های هندی GTX و 1121 هندی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

به گزارش جهانبین نیوز، مدتی است برنج‌های هندی در بازار چهارمحال و بختیاری با ارائه کارت ملی توزیع می‌شود، این موضوع باعث نگرانی‌هایی برای مصرف‌کنندگان شده و این سؤال را مطرح کرده است که آیا کمبودی در این کالا وجود دارد.

, به گزارش جهانبین نیوز، مدتی است برنج‌های هندی در بازار چهارمحال و بختیاری با ارائه کارت ملی توزیع می‌شود، این موضوع باعث نگرانی‌هایی برای مصرف‌کنندگان شده و این سؤال را مطرح کرده است که آیا کمبودی در این کالا وجود دارد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه