اخبار داغ

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بیجار؛ وعده ای که هیچ وقت به سرانجام نرسید

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بیجار؛ وعده ای که هیچ وقت به سرانجام نرسید
ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بیجار از وعده های نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی است که تا کنون به مرحله اجرایی نرسیده است و در حد حرف باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، بیجار شهر پروژه های است که به پروژه های افسانه ای تبدیل شده، پروژه ای مانند ساخت کارخانه سایپا که برای سرگرم کردن مردم شعاری بیش نبود و پروژه های مانند کارخانه اسب آهنین و کنسرو سازی که بعد از چندین سال هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کُردتودی, ،,

پروژه کارخانه فولاد کردستان در بیجار و جانمایی آهن اسفنجی و کشیدن ریل آهن به دیار گروس و پتروشیمی از دیگر پروژه هایی است که مسئولان فقط از آن سخن می گویند و در عمل چیزی قابل مشاهده نیست.

,

در گزارش ها، یادداشت ها و مصاحبه هایی که حساب آنها از شمارش خارج است از پروژه هایی که در شهرستان بیجار با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی شده و به سرانجام نرسیده بسیار نوشته ایم.

,

پروژه هایی که اگر یک سوم آنها هم به مرحله آغاز بکار و تولید می رسید در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان بیجار نقش مهمی داشت.

,

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی یکی دیگر از پروژه هایی است که چند صبائی توسط نماینده فعلی پیگیری شد و بعد از مدتی به وادی فراموشی سپرده شد.

,

منطقه ویژه گام موثری برای توسعه!!

, منطقه ویژه گام موثری برای توسعه!!,

نماینده مردم شهرستان بیجار گروس درمجلس شورای اسلامی در مصاحبه تاریخ 11 شهریور سال 97 با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه ایجاد منطقه‌ویژه اقتصادی بیجار وعده ای است که امروز با رای نمایندگان  تحقق یافته، گفته بود: کمیسیون اقتصادی مجلس پس از پیگیری ها و مباحث مربوط به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی پیگیری کرد و در کمیسیون این منطقه به لایحه دولت اضافه شد.

,

نماینده مردم شهرستان بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی،مصوبه مجلس مبنی برای ایجاد منطقه‌ ویژه  اقتصادی بیجار را  گام موثری برای توسعه ای شهرستان دانسته است.

,

وی عنوان کرده بود: ایجاد منطقه ویژه بهبود وضعیت معیشتی و توسعه همه جانبه شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفته بود: ایجاد منطقه ویژه در شهرستان بیجار، یکی از شاهراه های جذب سرمایه گذار های خارجی و داخلی محسوب می شود.

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت گردشگری وتوریسم در شهرستان بیجار از وضعیت مطلوبی به سر نمی برد، عنوان کرده بود: ایجاد منطقه ویژه راه را برای ورود گردشگران و بهبود صنعت گردشگری، هموار خواهد کرد.

,

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی هم دروغ است !!

, ایجاد منطقه ویژه اقتصادی هم دروغ است !!,

با این اوصاف و بعد از گذشت 20 ماه علاوه بر کلنگ زنی آهن اسفنجی ، پروژه پتروشیمی و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و با توجه به پایان ماموریت نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی این پروژه ها هم مانند دیگر پروژه های شهرستان سرگردان و بلاتکلیف می ماند.

,

سرنوشت شهرستان بیجاری که روزگاری دروازه تبریز بشمار می آمد و رونق اقتصادی آن زبانزد خاص و عام بود به کجا می رود ، چه کسانی در محرومیت روز افزون بیجار نقش دارند ، چرا برخی مسئولان نمی خواهند بیجار روز خوش به چشم ببیند و چرا ضعف تیم اقتصادی دولت در استان کردستان تنها دامن بیجار گروس را گرفته است؟

,

چراهای زیادی ذهن مردم بیجار را به خود درگیر کرده و هیچکس هم پاسخگو نمی باشد، هر روز برای دلخوشی مردم پروژه های جدیدی تعریف می کنند که یکی پس از دیگری در حد حرف از آب در می آید و برخی از آنها هم مانند جاده بیجار همدان به جاده افسانه ای و جوک تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه