اخبار داغ

«فردوس» از شبکه افق با اجرای احمد نجفی؛ مهمان خانه‌های ایرانی

«فردوس» از شبکه افق با اجرای احمد نجفی؛ مهمان خانه‌های ایرانی
برنامه فردوس که به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود، با محوریت قرار دادن موضوعات مواسات و همدلی مومنانه و شیوه‌های نو در کمک رسانی به نیازمندان، تا پایان ماه رمضان با اجرای احمد نجفی به روی آنتن می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه افق، تولید ویژه برنامه «فردوس» که به دنبال ایجاد موج عظیم همدلی مومنانه و کمک رسانی به نیازمندان پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در ماه رمضان، توسط اقشار مختلف مردم به راه افتاد، در شب‌های ماه رمضان از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
بر پایه این گزارش، «فردوس» برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که با هدف ترویج و تبلیغ بیشتر این جریان بزرگ اجتماعی هر شب به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.
محور اصلی این برنامه شیوه‌های نو در کمک به نیازمندان، با حضور مسئولان گروه‌های جهادی مختلف که در اقصی نقاط کشور فعال هستند می‌باشد که از ایده‌های نو و شیوه‌های جدید برای مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان بهره می‌برند.
مهمانان برنامه فردوس از ایده‌های نو و خلاقانه، تجارب و فعالیت‌های خود را در یاری رساندن به دیگران و همچنین آثار فردی و اجتماعی این اقدامات می‌گویند.
این گزارش می‌افزاید؛ آیتم‌های مختلف برنامه «فردوس» عبارتند از وله مفهومی، بخش معرفی مهمان هر قسمت، فیلم‌های یکصد ثانیه‌ای با موضوع کمک به همسایگان و نیازمندان، آیتمی تداوم جهاد از دوران دفاع مقدس تا امروز، آیتم برادری و بخشی با نام «نهیب» که مشوق جامعه برای کمک‌رسانی به جای پرداختن به تجملات می‌باشد.
در پایان، این گزارش خاطر نشان می‌کند که اجرای این برنامه با احمد نجفی به عنوان چهره شناخته شده تلویزیون و رسانه و همچنین احسان متولی تا پایان ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 21 از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه