اخبار داغ

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس، درخصوص برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن شب‌های معنوی قدر، اهمیت برگزاری دعا و نیایش در این شب‌ها، این آیین‌ با رعایت کامل و دقیق راهنماهای بهداشتی و فاصله‌گذاری در مساجد و مصلی‌ها برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: برگزارکنندگان آیین شب‌های قدر باید به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، درمان متعهد باشند.

,

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در این مراسمات توزیع چای، نذورات و احسانات مردمی و فعالیت آبدارخانه اماکن مذهبی ممنوع می باشد و افراد دارای بیماری زمینه ای و کودکان در این آئین ها حضور نداشته باشند.

,

حسینی با بیان اینکه برگزاری این آیین معنوی باید با جمعیت کمتری صورت گیرد، تاکید کرد: حداکثر زمان برگزاری مراسم ۲ ساعت آنهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که مردمی که تمایل دارند درآیین شب‌های قدر حضور داشته باشند از وسایل بهداشتی و لوازم حفاظتی استفاده کنند و مُهر و سجاده اختصاصی داشته باشند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه