اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

امپراطوری استکبار به دنبال جدال بین سپاه و ارتش است/غربی ها به دلیل دوری ازمعنویات در جریان کرونا شکست خوردند

امپراطوری استکبار به دنبال جدال بین سپاه و ارتش است/غربی ها به دلیل دوری ازمعنویات در جریان کرونا شکست خوردند
حجت الاسلام رنجبر ماهانی در جریان حادثه شناور کنارک گفت: دشمن به دنبال آن بود بگوید ناو جماران مربوط به سپاه پاسداران است که شناور کنارک ارتش جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با حضور مردم انقلابی در برخی از شهرستان های استان کرمان دارای وضعیت سفید، با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه ریگان: امپراطوری استکبار به دنبال جدال بین سپاه و ارتش است

, امام جمعه ریگان: امپراطوری استکبار به دنبال جدال بین سپاه و ارتش است, امام جمعه ریگان: امپراطوری استکبار به دنبال جدال بین سپاه و ارتش است,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به حادثه شناور کنارک  اظهار کرد: شناور لجستیکی و پشتیبانی کنارک در یک تمرین دریایی و اشتباه محاسباتی هدف موشک ناو جماران قرار گرفت که متاسفانه ۱۹نفر از فرزندان ارتش جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

وی افزود: دشمن به دنبال آن بود بگوید ناو جماران مربوط به سپاه پاسداران است که شناور کنارک ارتش جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.

,

امام جمعه ریگان تصریح کرد: امپراطوری استکبار به دنبال آن بود بین سپاه و ارتش جنگ و جدال راه بیندازد، احمق ها نمی‌دانند سپاه پاسداران ناو جنگی ندارد و خرید و ساخت و نگهداری ناو در برنامه این نهاد نیست و در حیطه مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش است.

,

رنجبر ماهانی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به فرموده رهبر حکیم انقلاب یک نیروی راهبردی است که ماموریت آن پاسداری و مرزبانی از مرزهای آبی ایران عزیز اسلامی تا هزاران کیلومتر آن سوی مرزهای ایران است.

,

امام جمعه شهرستان کوهبنان: غربی ها به دلیل دوری ازمعنویات در جریان کرونا شکست خوردند

, امام جمعه شهرستان کوهبنان: غربی ها به دلیل دوری ازمعنویات در جریان کرونا شکست خوردند,

حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: ایشان از مجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا ابراز رضایت کردند و بهترین مدال را به پزشکان و پرستاران خط مقدم دادند و آنان را جزو مدافعان سلامت و شهدای این عرصه معرفی کردند .

,

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: غربی ها در جریان بیماری کرونا شکست خوردند چون از معنویت ، خدا و اهل بیت (ع) فاصله دارند عدم مدیریت ، دوری از انسانیت، تبعیض در درمان رنگین پوست ها و..... را در این ایام در کشورهای غربی را شاهد بودیم.
وی خاطر نشان کرد: در راستای حل مشکل کارگران معادن ذغال سنگ دیداری با امام جمعه محبوب کرمان داشتیم تابه خواسته های بحق آنان در سال جهش تولید رسیدگی شود که جا دارد در این راستا از فرماندار شهرستان هم تقدیر شود.

,
,

امام جمعه آسمینون:همان تفکری که ماهواره می سازد می تواند اقتصاد را نیز سر و سامان دهد

, امام جمعه آسمینون:همان تفکری که ماهواره می سازد می تواند اقتصاد را نیز سر و سامان دهد, امام جمعه آسمینون:همان تفکری که ماهواره می سازد می تواند اقتصاد را نیز سر و سامان دهد,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه  این هفته اظهار کرد:  آزمون مقابله با بیماری کرونا، درسهای فراوانی داشت نوع مواجهه رهبر حکیم انقلاب اسلامی ازجهات مختلف به عنوان یک الگوی مواجهه عالمانه و هوشمندانه و راهبردی است.

,

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) عنوان کرد: حقیقت اصلی و گوهر اصلی وجود شب قدر ولایت است و باید تلاش کنیم معرفت خود را نسبت به خداوند متعال ،قرآن و اهل بیت(ع) به خصوص امام زمان (عج) افزایش بدهیم.

,

امام جمعه آسمینون (نودژ)  همچنین ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: مواظب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم و مسئولان هم تدبیر کنند که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

,

وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران اذعان کرد: پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم های ظالمانه توسط جوانان مومن این مرز و بوم که دشمنان را غافلگیر کرد مایه مباهات برای کشور است که مقام معظم رهبری این کار بزرگ را تحسین کردند نکته مهم در این ماجرا این است که با تفکر انقلابی ، اسلامی و بسیجی می توان با موفقیت ماهواره به فضا پرتاب کرد.

,

احمدی نیک خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که اگر در ارکان مختلف نظام این روحیه و تفکر حاکم شود در دیگر حوزه ها نیز موفق خواهیم شد و همان تفکر و دستی که ماهواره می سازد و به فضا می فرستد می تواند اقتصاد را هم سروسامان دهد و خودرو با کیفیت بسازد به شرطی که تفکر واداده  غربی و افراد فرصت طلب و سودجو بگذارند.

,

امام جمعه فهرج: در این شرایط کرونایی توسل به خدا و اهل بیت درمان روح مردم است

, امام جمعه فهرج: در این شرایط کرونایی توسل به خدا و اهل بیت درمان روح مردم است,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با برشمردن فضائل بی شمار امام علی (ع) بیان کرد: یکی از درس هایی که در این روزها از مولی الموحدین گرفتیم کمک به هم نوعان در گرفتاری و مصیبت است.

,

وی به موکدات مقام معظم رهبری در تماس با ستاد مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در بحث معنویات و مسائل عبادی کارشناس مذهبی باید صاحب نظر باشد و نباید تداخلی در این رابطه صورت بگیرد.

,

امام جمعه فهرج تصریح کرد: باید به معنویات به صورت واقع بینانه نگاه شود چرا که توسل به خدا و اهل بیت (ع) با رعایت نکات بهداشتی درمان روح مردم است.

,

ابراهیمی در ادامه با اشاره به برخی از نکات مطرح شده حضرت آقا به سران سه قوه پیرامون شعار سال گفت: پرتاب کردن ماهواره در بحث صنعت فضایی قدرت درون کشور را میرساند که علاوه بر سرمایه گذاری پیشرفت اقتصادی را به دنبال دارد.

,

امام جمعه شهرستان فاریاب: در سایه امنیت می توان اقتصاد کشور را درست کرد

, امام جمعه شهرستان فاریاب: در سایه امنیت می توان اقتصاد کشور را درست کرد, امام جمعه شهرستان فاریاب: در سایه امنیت می توان اقتصاد کشور را درست کرد,

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه شهرستان فاریاب  ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام ابراز کرد: در این برهه از زمان توانمند کردن قدرت دفاعی و موشکی از وضعیت اقتصادی مهمتر است، چرا که در سایه امنیت می شود اقتصاد کشور را درست کرد.

,

وی گفت: از کلیه خیرین و آن دسته از عزیزان که درامر تهیه و توزیع کمک های مومنانه مساعدت نمودند تشکر می کنیم واز مومنین خواست در این شرایط سخت توجه ویژه ای به فقرا و مستمندان داشته باشند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه