اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار خبر داد؛

فعالیت بزرگترین واحد تولیدی شیر و گوشت قرمز خراسان رضوی در رشتخوار

فعالیت بزرگترین واحد تولیدی شیر و گوشت قرمز خراسان رضوی در رشتخوار
محمود اعظمی رشتخوار گفت: گاوداری صنعتی آستان قدس رضوی در بخش آستانه رشتخوار با بهرمندی از 1980 رأس گاو، بزرگترین واحد تولیدی شیر و گوشت قرمز در استان خراسان رضوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود اعظمی مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: گاوداری صنعتی آستان قدس رضوی در بخش آستانه رشتخوار با بهرمندی 1980 راس گاو که 830 راس از آنها مولد هستند، هم اکنون بزرگترین واحد تولیدی شیر با کیفیت بالا و گوشت قرمز در استان خراسان رضوی محسوب می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اشتغالزایی 50 نفری این واحد تولیدی در رشتخوار گفت: این واحد تولیدی با رویکرد اشتغالزایی، جذب و بکارگیری 50 نفر از نیروهای بومی در منطقه در سال جهش تولید می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری در بخش های مختلف اقتصادی شهرستان، استان و حتی کشور ایفا کند.

مدیرجهاد کشاورزی رشتخوار در رابطه با میزان تولید و کیفیت شیر در گاوداری استان قدس رضوی در رشتخوار گفت: این واحد تولیدی هم‌اکنون روزانه 23 تن شیر با کیفیت و بارمیکروبی زیر 40 هزار را تولید و روانه بازارهای مصرف در سطح استان می‌کند که بخش زیادی از نیاز مردم استان خراسان رضوی به شیر، از طریق این واحد تولیدی در رشتخوار تامین می‌شود.

اعظمی همچنین از انعقاد قرارداد با کارخانه تولیدشیر خشک و راه اندازی بخش های دیگر این گاوداری خبر داد و افزود: با راه اندازی بخش های دیگر در این واحد تولیدی میزان شیر تولیدی در روز به 60 تن خواهد رسید.

وی در پایان و تکمیل مطلب فوق، یادآور شد: راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در داخل این مجتمع تولیدی  در راستای توسعه چشم اندار جهش تولید است که از جمله برنامه های مهم و در دست اقدام در این مجموعه محسوب می‌شود، که به مرور عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه