اخبار داغ

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

خطر شیوع دوباره کرونا در تابستان و پائیز/ کووید 19 در البرز کنترل شد

خطر شیوع دوباره کرونا در تابستان و پائیز/ کووید 19 در البرز کنترل شد
افسون تیزویر گفت: مردم باید برای سپری‌شدن شرایط کنونی با عوامل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همکاری‌های لازم را داشته باشند تا وضعیت کرونایی را با حداقل آسیب‌ها پشت سر گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ظهر امروز شنبه به بازدید عوامل بهداشت و درمان از مدارس همزمان با بازگشایی آموزشگاه‌ها، اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: البته حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس تمایل بوده و اجباری نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

افسون تیزویر به غیرعادی بودن شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: مردم باید برای سپری شدن شرایط کنونی با عوامل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همکاری‌های لازم را داشته باشند تا وضعیت کرونایی را با حداقل آسیب ها پشت سر گذاشت، اگر چه متاسفانه عده‌ای با تصور عادی بودن شرایط همچنان سلامت دیگران را به خطر می‌اندازند و رعایت نمی‌کنند. 

,
وی رعایت اصول بهداشتی را مهم‌ترین اصل برای کنترل پیک‌های بعدی بیماری کرونا دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه اتمام زمان این ویروس قابل پیش‌بینی نیست انتظار می‌رود در تابستان و پائیز هم کرونا میهمان ما باشد لذا مردم باید جز انجام موارد ضروری و فعالیت‌های شغلی، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در منزل بمانند. 
,
 
,

تیزویر در خاتمه به سرعت دربرگیری ویروس کرونا در مدت زمان کوتاه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه نباید به این بیماری خوشبین بود، تصریح کرد: خوشبختانه علی‌رغم نوسان آمار کرونا در دیگر استان‌های کشور و رشد بیماری، خوشبختانه طی این مدت روند رو به رشد کووید 19 را در البرز شاهد نبوده‌ایم. 

,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه