اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش اردل خبرداد؛

مدارس اردل سمپاشی و ضدعفونی شد

مدارس اردل سمپاشی و ضدعفونی شد
عین اله نصیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: تمامی مدارس شهرستان اردل برای حضور دانش‌آموزان براساس پروتکل‌های بهداشتی گندزدایی و ضدعفونی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عملیات گندزدایی و ضدعفونی مدارس شهرستان اردل با حضور و نظارت مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به همت کارشناسان مدیریت  و با همکاری شهرداری و آتش نشانی اجرا شد.

عین‌اله نصیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوعی که اهمیت ویژه‌ای دارد حفظ سلامت دانش‌آموزان و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط مدارس است.

نصیری افزود: با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان برای یادگیری و درک دروس در آموزش مجازی با مشکل مواجه بودند و در دوره ابتدایی به ویژه برای دروسی مانند ریاضی، فارسی و علوم احتمالاً متقاضیان حضور در مدارس برای رفع اشکال زیاد خواهد بود.

وی تاکید کرد: مهم ترین عامل موفقیت در برابر بیماری‌ها و بحران‌هایی مانند کرونا، دریافت آموزش‌های صحیح و به دور از شایعات، هماهنگی همگانی و تلاش جمعی است.

نصیری  ادامه داد: به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی به صورت مستمر ضروری است.
 
وی تصریح کرد: بودجه ای که به این امر اختصاص داده شد، صرفاً می بایست در این راستا هزینه گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل ضمن قدردانی از زحمات کادر واحد آتش نشانی و شهرداری اردل و دشتک تاکید کرد: کارشناسان به صورت روزانه در مدارس حضور پیدا می‌کنند و فعالیت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه