اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری:

سالن تشریح کالبدشکافی در لردگان راه‌اندازی می‌شود‎

سالن تشریح کالبدشکافی در لردگان راه‌اندازی می‌شود‎
علی سامان پور مدیر کل پزشکی قانونی استان چهار محال بختیاری گفت: تلاش داریم سالن تشریح و کالبد شکافی شهرستان لردگان را تجهیز نماییم که دیگر نیاز یه انتقال اجساد به شهرکرد و مرکز استان نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سامان‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ در خصوص سالن تشریح کالبدشکافی در شهرستان لردگان اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت شهرستان لردگان با استان و نیاز مردم این شهرستان به سالن کالبدشکافی با پیگیری‌هایی که در سال‌های اخیر انجام شد نتوانستیم پزشک متخصص را جذب نماییم، لذا از سهمیه بورسیه قانونی یک نفر پزشک متخصص که در حال تحصیل و  اخذ تخصص خود می‌باشد و در صورت فارغ التحصیل جذب و در این شهرستان مشغول خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: تلاش داریم سالن تشریح و کالبد شکافی این شهرستان را تجهیز نماییم که دیگر نیاز یه انتقال اجساد به شهرکرد و مرکز استان نباشیم.

سامان پور در ادامه گفت: با توجه به اینکه پزشکی قانونی در این شهرستان ارباب و رجوع زیادی دارد در تلاش هستیم یک پزشک کمکی برای پزشکی قانونی لردگان  استخدام نماییم کما انکه چندین نفر را برای آموزش فرستادیم اما در بین راه رها کردند و حاضر نشدند با پزشکی قانونی همکاری نمایند، لذا در تلاش هستیم این مشکل را با کمک فرماندار شهرستان لردگان هر چه زودتر در سال جاری 99 حل کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه