اخبار داغ

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۳۷۳۹نفر رسید

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۳۷۳۹نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به ۳ هزار و ۷۳۹ نفر افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۷۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۲۶ اردیبهشت ماه به ۳هزار و ۷۳۹مورد افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: تا روز ۲۶ اردیبهشت مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به یک هزار و ۵۹۸ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۱۹۱ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه یک هزار و ۱۹۲ مورد ، اشنویه ۵۴ مورد، بوکان ۲۶۳ مورد، پلدشت ۲۰ مورد، پیرانشهر ۷۹ مورد، تکاب ۱۳۱ مورد، چالدران ۱۴ مورد، چایپاره ۳۷مورد، خوی ۷۳۳ مورد، سردشت ۳۲ مورد، سلماس ۲۰۶ مورد، شاهین‌دژ  ۹۶ مورد، شوط ۲۵ مورد، ماکو ۴۷ مورد، مهاباد ۳۵۳ مورد، میاندوآب ۳۶۰ مورد، نقده ۹۷ مورد گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه