اخبار داغ

همگام با لیگ برتر؛

استارت لیگ و تلاش فانوس به دست‌ها برای ماندن

استارت لیگ و تلاش فانوس به دست‌ها برای ماندن
انتهای جدول رده‌بندی نیز رقابت‌ها در داغی چیزی از صدر جدول کم ندارد و رقابت بین بیش از پنج تیم در آن جریان دارد؛ در میان این تیم ها گلگهر سیرجان آهنگ تازه ای را پیدا کرده و قبل از تعطیلات توانست خود را از قعر جدول کمی بالاتر بکشد، هر چند که فشردگی در میان این تیم ها بسیار زیاد است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از تعطیلی لیگ برتر در حالی که سناریوهای مختلف برای لیگ نوزدهم دنبال شد، اما همان طور که به نظر می رسید ادامه لیگ بدون تماشاگر محتمل تر و شمارش معکوس برای آغاز آن زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بعد از اینکه آغاز تمرینات از بعد از عید سعید فطر به احتمال زیاد آغاز می شود، تقریبا سه هفته تیم ها حداقل زمان لازم دارند تا تمرینات گروهی را انجام دهند، هر چند که به نظر نمی رسد، تیم ها بتوانند به مرز آمادگی خود در این نزدیک شوند.

,

پرسپولیس با 10 امتیاز حاشیه نسبتا امنی را برای خود ایجاد کرده است، هر چند که این اختلاف در فوتبال دست نیافتنی نخواهد بود، اما برای سرخ های پایتخت بازی های راحت تری نیز پیش رو است، بنابرین شانس آن ها برای قهرمانی افزایش میابد.

,

کسب سهمیه آسیایی یک جنگ تمام عیار خواهد بود و تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال، تراکتور و فولاد از شانس های بالاتری برای کسب این سهمیه برخوردارند، این در حالی است که با توجه به اینکه پرسپولیس و سپاهان نیز در جام حذفی به میدان خواهند رفت، کسب سهمیه ها داغ تر دنبال خواهد شد.

,

اما در انتهای جدول رده بندی نیز رقابت ها در داغی چیزی از صدر جدول کم ندارد و رقابت بین بیش از پنج تیم در آن جریان دارد؛ در میان این تیم ها گلگهر سیرجان آهنگ تازه ای را پیدا کرده و قبل از تعطیلات توانست خود را از قعر جدول کمی بالاتر بکشد، هر چند که فشردگی در میان این تیم ها بسیار زیاد است.

,

در میان تیم های فانوس به دست، تیم های چون پیکان و سایپا نیز حضور دارند که از نقاط جالب انتهای جدول است؛ یک برد در بازی و  سه امتیاز برای این تیم ها می تواند به صورت کامل شرایط را تغییر دهد؛ هر چند که همه چیز برای شروع لیگ شفاف نیست اما به نظر می رسد وضعیت بیماری کرونا تا یک ماه آینده در کشور نقش پررنگی بر انجام تصمیم گرفته شده داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه