اخبار داغ

معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه خبر داد؛

تولید ۶ برابری کنستانتره در نخستین ماه‌های سال جهش تولید

تولید ۶ برابری کنستانتره در نخستین ماه‌های سال جهش تولید
علی قاسم پور گفت: با همت، تلاش، همدلی و مسئولیت‌پذیری کارکنان سختکوش امور تغلیظ مجتمع سرچشمه در دو ماهه اول سال‌جاری، علاوه بر تحقق برنامه، تولید کنسانتره حدود ۶ درصد فراتر از برنامه پیش‌بینی‌شده صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌ قاسم پور معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید»، پرسنل امور تغلیظ شرکت مس سرچشمه در جهت تحقق شعار سال تمام همت خود را برای تولید به‌کار بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: با مدنظر قرار دادن نقشه راه سال که در رأس آن کرامت انسانی، تفکر و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف قرار دارد، آغاز به کار کرده و در سایه الطاف الهی و پشتوانه مدیریت مجموعه، استوارتر از همیشه در مسیر رونق صنعت مس گام برداشته‌ایم.

,

تولید ۶ برابری کنستانتره در اولین ماه‌های آغازین سال جهش تولید

, تولید ۶ برابری کنستانتره در اولین ماه‌های آغازین سال جهش تولید,

قاسم پور تصریح کرد: با همت، تلاش، همدلی و مسئولیت‌پذیری کارکنان سختکوش امور تغلیظ مجتمع سرچشمه در دو ماهه اول سال‌جاری، علاوه بر تحقق برنامه، تولید کنسانتره حدود ۶ درصد فراتر از برنامه پیش‌بینی‌شده صورت گرفته است.

,

معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه ابراز کرد: میزان تولید سنگ فرآوری شده از مجموع ۴ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۱۰۸ تن سنگ معدن، به میزان ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۳۴ تن سنگ معدن رسیده، بر این اساس ۶۶ هزار تن (معادل ۲ درصد) فراتر از برنامه پیش‌بینی تولید انجام شده است.

,

وی گفت: برنامه پیش‌بینی تولید کنسانتره امور تغلیظ تا پایان اردیبهشت‌ماه، از تولید ۱۰۳ هزار و ۸۰ تن کنسانتره به ۱۰۹ هزار و ۲۰۱ تن کنسانتره رسیده و ۶ هزار و ۱۲۰ تن (معادل ۶درصد) فراتر از برنامه پیش‌بینی، تولید شده است و ۲ هزار  و ۴۰۰ تن کنسانتره (معادل ۲٫۵درصد) نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تولید انجام شده است.

,

فعال سازی ۹۶ درصدی تجهیزات شرکت مس عامل افزایش بهره‌وری

, فعال سازی ۹۶ درصدی تجهیزات شرکت مس عامل افزایش بهره‌وری,

قاسم پور یادآور شد: تحقق این تولیدات در گرو آماده‌ به‌کاری تجهیزات اصلی شامل سنگ‌شکن‌ها، آسیاب ها، تجهیزات آبگیری کنسانتره و باطله است، هدف ما در این رابطه ۹۰ درصد آماده‌به‌کاری تجهیزات اصلی است که از ابتدای سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت‌ماه متوسط آماده‌به‌کاری تجهیزات اصلی ۹۶درصد بوده است.

,

معاون عملیات امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه در پایان خاطرنشان کرد: دست‌یابی به این مهم در گرو پایش مستمر نیروی انسانی و تجهیزات است، همین امر باعث پایداری و جهش تولید امور تغلیظ در این دوماهه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه