اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

رژیم صهیونیستی، ویروس منحوسی که به جان جهان افتاده/ استکبارستیزی آرمان همه آزادیخواهان جهان است

رژیم صهیونیستی، ویروس منحوسی که به جان جهان افتاده/ استکبارستیزی آرمان همه آزادیخواهان جهان است
آیت الله خاتمی گفت: رژیم صهیونیستی ویروس نکبت و نحسی است که از سال ها پیش به جان جهان افتاده و سعی در ریشه‌دواندن در دنیا را دارد اما به یاری خداوند هر روزی که از عمر این رژیم منحوس می‌گذرد، زوالش نزدیک و نزدیک تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری در گفتگو با “راه آرمان” در رابطه با روز قدس اظهار کرد: اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدامی قرآنی و بسیار ستودنی از سوی امام راحل عظیم الشان بود که با سنت ارزشمند نفرت از ظلم و  استکبار که ریشه قرآنی دارد در نظام اسلامی نهادینه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت :  رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی، غاصب، ظالم، کودک کش و  مظلوم کش است که در قلب خاورمیانه از سوی استکبار شکل گرفته است.

,

نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری افزود: این رژیم جلاد به تعبیر امام راحل عظیم الشان باید از بین برود و از صحنه روزگار محو شود.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه روز جهانی قدس، یک نماد است، ادامه داد: نماد استکبارستیزی نمادی که تنها اختصاص به مسلمانان ندارد و هر آزاده ای چه مسلمان و چه غیر مسلمان، ظلم را محکوم می کند.

,

وی عنوان کرد: حتی خاخام های یهودی هم که هنوز انسانیت در آنها به کلی نمرده رژیم جلاد صهیونیستی را محکوم می کنند.

,

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اینکه  راهپیمایی روز جهانی قدس، امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا همانند سال های گذشته برپا نمی شود، ابراز کرد: اما به فضل خدا مبنای راهپیمایی که همان نفرت از استکبار و ظلم است در دل ها باقی است  و به یاری خداوند مردم ایران به گونه ای که در توان دارند در سراسر کشور و با رعایت پروتکل بهداشتی امسال هم نفرت خود را از این رژیم جنایتکار اعلام می کنند.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: رژپم صهیونیستی باید بداند اگر امسال در ایران و جهان اسلامی مثل گذشته  راهپیمایی شکل نمی گیرد اما این نفرت در دل ها باقی است و به یاری خداوند با تمام وجود فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بر جهان لرزه می افکند.

,

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه رژیم صهیونیستی، آمریکا است، اذعان کرد: نبض اداره آمریکا در دست سرمایه داران صهیونیستی است   و جری شدن رژیم صهیونیستی نیز به دلیل حمایت آمریکا است.

,

نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وقتی می گوییم «مرگ بر اسرائیل»  این شعار تنها در رابطه با رژیم غاصب اسرائیل صدق نمی کند بلکه پشتیبان و حمایت گر آن که آمریکا باشد را نیز دربر می گیرد.

,

آیت الله خاتمی عنوان کرد: برای اینکه رژیم صهیونیستی از بین برود باید  فریاد مرگ بر آمریکا ضمیمه مرگ بر اسرائیل شود.

,

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی ویروس نکبت و نحسی است که از سال ها پیش به جان جهان افتاده و سعی در ریشه گذاری دارد  اما به یاری خداوند روز به روز توانش کمتر خواهد شد و هر روزی که از عمر این رژیم منحوس می گذرد، زوالش نزدیک و نزدیک تر شده و نفرت جهانی از این ویروس منحوس بیشتر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه