اخبار داغ

اصرار شورای شهر میاندوآب بر انتخاب فتحعلی‌پور به عنوان شهردار/ کار به هیئت حل اختلاف کشید

اصرار شورای شهر میاندوآب بر انتخاب فتحعلی‌پور به عنوان شهردار/ کار به هیئت حل اختلاف کشید
شورای شهر میاندوآب با ۴ رای بر روی انتخاب “حسن فتحعلی پور” به عنوان شهردار منتخب خود اصرار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب امروز با حضور اعضای شورای هفت نفره و سلمان زاده معاون عمرانی فرماندار میاندوآب تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به پروسه انتخاب شهردار جدید این شهر، اظهار کرد: نامه ای از سوی استانداری آمده که شهردار انتخاب شده شورای شهر احراز صلاحیت نشده و نامه ای نیز از فرمانداری آمده که وی واجدشرایط نیست.

,

فخرالدین آذریان افزود: در این نامه آمده است که نظر شورا مبنی بر تاکید یا انتخاب شهردار جدید اقدام شود و می توانیم بر روی انتخاب قبلی خود اصرار یا باید شهردار جدید را انتخاب کنیم.

,

وی با بیان اینکه عدم احراز شرایط با رد صلاحیت متفاوت است، گفت: شهردار منتخب ردصلاحیت نشده و  طبق قانون باید دلایل متقن عدم احراز شرایط به شورا فرستاده شود.

,

رئیس شورای شهر میاندوآب تصریح کرد: مابه انتخاب قبلی خودمان احترام و ارزش قائل بوده وعلاقه داریم به نتیجه برسیم و در این راه نیز طبق قانون با اصرار بر روی گزینه منتخب، کار به هیئت حل اختلاف می کشد که مهلت قانونی برای اعلام نظر دارند.

,

ناصر سلمان زاده  معاون فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه میاندوآب در سال های گذشته از عدم داشتن شهردار آسیب دیده است، گفت: آسیب عدم انتخاب شهردار و اداره شهرداری توسط سرپرست شهرداری به شهر و مردم است.

,

وی افزود: اداره شهرداری در سال های گذشته توسط سرپرست،آسیب هایی متوجه شهر کرده است.

,

در ادامه این جلسه داریوش عسگری، عضو شورای شهر در سخنانی گفت: با توجه به مدت اندک بررسی در هیئت حل اختلاف در صورت اصرار بر انتخاب قبلی، می توان چند روز دیگر را صبر کنیم تا نتیجه مشخص شود.

,

وی افزود: بنده موافق اصرار بر انتخاب قبلی هستم.

,

مرتضی نجفی دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز گفت: شهردار منتخب، سابقه شهردار شدن دارد و چون عدم احراز شرایط است لذا موافق تاکید بر مصوبه قبلی هستم.

,

در ادامه این جلسه در مورد اصرار  بر روی گزینه منتخب رای گیری شد که چهار عضو شورای شهر با آن موافقت کرده و در نتیجه شورای شهر بر روی انتخاب “حسن فتحعلی پور” به عنوان شهردار منتخب خود اصرار کرد.

,

در ادامه  قهرمانی و رحیمی بعد از رای گیری، جلسه شورا را ترک کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه