اخبار داغ

مسئول مرکز متنا خراسان جنوبی خبر داد

تولید بیش از ۷۰۰ اثر در ماه رمضان توسط مرکز متنا خراسان جنوبی/ پوشش رزمایش کمک مومنانه در برنامه رمضان همدلی

تولید بیش از  ۷۰۰ اثر در ماه رمضان توسط مرکز متنا خراسان جنوبی/ پوشش رزمایش کمک مومنانه در برنامه رمضان همدلی
کمیلی گفت: برنامه احکام در 20 قسمت که به توضیح احکام روزه‌داری در کم‌ترین زمان ممکن می‌پردازد و همچنین 10 کلیپ پزشکی با موضوع روزه و کرونا از جمله برنامه‌های مرکز متنا خراسان جنوبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فرامرز کمیلی مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز با برنامه‌های ویژه به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,  فرامرز کمیلی مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز با برنامه‌های ویژه به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.,

وی افزود: با شروع ماه مبارک رمضان و با توجه به ویژه بودن شرایط امسال و عدم‌برقراری برنامه‌های مذهبی در مساجد و اماکن مذهبی، این مرکز با برنامه ریزی ویژه سعی کرده است برنامه‌های متفاوتی را تولید کند تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

,

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: به منظور فضاسازی رسانه ای و انعکاس عمومی رزمایش کمک مومنانه در سطح شبکه های اجتماعی تاکنون بیش از ۷۰۰ اثر محتوایی تولید و انتشار یافته است.

,

کمیلی افزود: علاوه بر این، برنامه احکام در 20 قسمت که به توضیح احکام روزه‌داری در کم‌ترین زمان ممکن می‌پردازد و همچنین 10 برنامه پزشکی با موضوع روزه و کرونا از جمله این برنامه‌ها بوده است.

,

وی اظهار کرد: در خصوص رزمایش کمک مومنانه که اقدامات بسیار زیادی در سطح کشور و به تبع در استان در حال انجام است، مرکز متنا ضمن پوشش خبری آن و تولید نماهنگ، ویژه برنامه رمضان همدلی را در دست تولید دارد که به انعکاس و انتشار فعالیت‌های ارزشمند مردم، ارگان‌ها و سازمان‌های فعال در قالب این رزمایش می‌پردازد.

,

مسئول مرکز متنا خراسان جنوبی گفت: خیّران از هرجای استان می‌توانند کارهای خیر خود را از طریق کانال ارتباطی مرکز به آدرس @matnakhj ارسال کرده تا با تولید برنامه های متنوع نسبت به انتشار این اقدامات که خود باعث تزریق روحیه نوع دوستی و نشاط در جامعه است اقدام کنیم.

,

کمیلی افزود: تولید بیش از 20 قسمت ویدیوی صوتی نهج‌البلاغه نیز یکی از اقدامات بسیار با ارزشی است که با همکاری و همراهی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی صورت گرفته است.

,

وی اظهار کرد: تولید 10 برنامه با موضوع بررسی ابعاد مختلف خانواده و فضای مجازی نیز در دست اقدام است که بزودی منتشر خواهد شد.

,

مسئول مرکز متنا خراسان جنوبی با اشاره به این برنامه گفت: سعی شده است از قالب همیشگی مجری و کارشناس خارج شده و برنامه ای ویژه جهت استفاده خانواده ها تولید شود.

,

کمیلی تصریح کرد: تا وقتی کیفیت بر کمیت مقدم شمرده نشود، مخاطب نیز جذب این برنامه ها نخواهد شد و اثر گذاری لازم را نخواهد داشت.

,

وی گفت: تمامی برنامه‌های تولیدی این مرکز به صورت روزانه و طی برنامه زمان‌بندی در کانال این مرکز به آدرس @matnakhj  منتشر می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند بیننده آن باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه