اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

پیش بینی ثبت نام ۶۵ هزار دانش آموز پایه اول در استان کرمان

پیش بینی ثبت نام  ۶۵ هزار دانش آموز پایه اول در استان کرمان
عباس ضیا گفت: پیش بینی می شود حدود ۶۵ هزار دانش آموز پایه اول و ۵۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در اولین جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان گفت: پیش بینی می شود حدود 65 هزار دانش آموز پایه اول و 50 هزار نوآموز پیش دبستانی در سال تحصیلی 1400-1399 ثبت نام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عباس ضیا تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تا جایی که مقدور است ثبت نام باید به صورت غیر حضوری و پیرو ثبت نام سال قبل باشد، به جز موارد استثنا برای شروع پایه که ثبت نام حضوری صورت می گیرد.

,

وی به ظرفیت خوب شبکه شاد حتی برای ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بسیاری از اطلاع رسانی ها در خصوص ثبت نام دانش آموزان، فرم لباس، سهمیه ثبت نام و …از طریق این شبکه انجام می شود.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که در سال تحصیلی گذشته شاهد رشد خوبی در زمینه ثبت نام نوآموزان در استان بوده ایم، افزود: در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ درصد پوشش تحصیلی برای نوآموزان پیش دبستانی ۱ و ۲ در استان به ۹۶ درصد رسیده است.

,

مسئول ستاد ثبت نام دانش آموزان عنوان کرد: ثبت نام نوآموزان هم بایستی از طریق سامانه سناد انجام شود و در بعضی از روستاهایی که مرکز پیش دبستانی وجود ندارد، می توانند نوآموز را به کلاس های چندپایه (حداکثر دو یا سه پایه) و حداکثر با سقف ۱۵ نفر هدایت کنند و اگر حتی این شرایط هم فراهم نباشد می توانند اجازه حضور فیزیکی نوآموز را در کلاس درس بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه