اخبار داغ

با همت آستان قدس رضوی:

توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رودان هرمزگان

توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رودان هرمزگان
به همت آستان قدس رضوی، خیران و بسیجیان مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان رودان هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان هرمزگان، امروز مردم شهرستان رودان شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این روزها هر شخص، نهاد و ارگانی اعم از نیروهای سپاه، ارتش، گروه های جهادی و مردمی، سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان استان هرمزگان و شهرستان رودان آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

,

بسیجیان پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان هم با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا ابتدا در راستای ضدعفونی مساجد، محلات و مغازه ها تلاش کرده و سپس به یاری مردم شتافتند.

,

در قسمتی دیگر بانوان رودانی جهادی وار مشغول دوخت ماسک جهت توزیع در بین مناطق محروم هستند و به یاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شتافتند.

,

حجت الاسلام میرزا حسنعلی عدالت تولیت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و آسیب پذیر شدن برخی از خانواده ها به واسطه اینکه شغل خود را از دست داده اند و از طرف نهاد یا سازمانی حمایت نمی شوند، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان اقدام به تهیه بسته های معیشتی برای آنها کرد.

, هرمز,

وی افزود: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل کمک خیرین و آستان قدس رضوی تهیه و بین خانواده های نیازمند شهرستان رودان توزیع شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین عدالت خاطر نشان کرد: هر بسته به ارزش ۲۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله خرما، برنج، روغن، حبوبات و مواد شوینده است.

,

انتهای پیام/پ

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه