اخبار داغ

علمای شاخص اهل تسنن خراسان شمالی:

روز قدس فرصتی برای تقویت اتحاد میان جهان اسلام است/ کمک به مظلوم مرز نمی‌شناسد

روز قدس فرصتی برای تقویت اتحاد میان جهان اسلام است/ کمک به مظلوم مرز نمی‌شناسد
علماء و روحانیون سنی مذهب خراسان شمالی ضمن تأکید بر گرامیداشت روز جهانی قدس توسط آحاد مسلمین جهان گفتند: روز جهانی قدس، ابتکاری بی نظیر توسط حضرت امام خمینی (ره) جهت مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آخوند خادمی امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان در گفتگو با عصر اترک ضمن تأکید بر احیای مسئله فلسطین، افزود: روز جهانی قدس فرصتی مجدد برای تقویت اتحاد میان جهان اسلام در دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

آخوند خادمی با اشاره به اوضاع کنونی کشور گفت: اگر چه بیماری منحوس کرونا همه استان ها را فراگرفته است ولی این به معنای عدم گرامیداشت این روز الهی نیست، در واقع اهمیت روز جهانی قدس، بر هیچ ملتی پوشیده نیست زیرا که این روز الهی، میراث گرانبهایی از سوی امام راحل(ره) برای مقاومت در برابر مستکبرین است.

,

امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان افزود: با توجه به اینکه نمی توان روز قدس را همانند سال های قبل برگزار کرد، باید در این بین از ظرفیتهای دیگری نظیر رسانه ملی و فضای مجازی برای پاسداشت آن بهره مند شویم.

,


کمک به مظلوم مرز نمی شناسد

آتا آخوند داوری امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیاء نیز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از آرمان‌های مردم بی دفاع فلسطین پشتیبانی کرده و در این راه حاضر به پذیرش فشارهای بین المللی شده است، خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد توطئه و دسیسه برخی از کشورهای غربی برای تضعیف جهان اسلام هستیم درحالی که ملت اسلامی باید از فرصت روز جهانی قدس برای دفاع از فلسطین و حقوق مسلمانان استفاده کند.

,
, کمک به مظلوم مرز نمی شناسد, کمک به مظلوم مرز نمی شناسد,
,
,

آخوند داوری با بیان اینکه حمایت از مستضعفان یکی از وظایف شرعی مسلمانان و عمل به آموزه‌های دینی است، خاطرنشان کرد: برخی ها از افراد بحث مرزهای ملی را مطرح می کنند ولی قرآن، مسلمانان را به لحاظ جغرافیایی تقسیم نکرده است و کمک به مظلوم مرز نمی شناسد زیرا که اگر مسلمانی فریاد مظلومی را بشنود و با جان و مال خود به یاری آن نشتابد، مسلمان نیست.

,

وی بیان داشت: در واقع این روز فقط مربوط به جهان اسلام و مسلمانان نیست، بلکه با مشاهده  ظلم هایی که بر ملت فلسطین روا داشته شدهاست، علاوه بر مسلمانان ، در ‌اذهان تمامی آزادیخواهان جهان این سئوال ایجاد می شود که چرا باید عده ای با توسل بر زور و اسلحه ملتی را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده و ‌زنان و ‌کودکان آنها را به شهادت برسانند.

,

وی تصریح کرد: کرونا و دیگر مشکلات، هیچگاه باعث فراموشی آرمان قدس نخواهد شد و به امید خدا از این ویروس منحوس و رژیم جعلی اسراییل رها خواهیم شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه