اخبار داغ

دارنده مدال طلای جهانی کوراش ترکیه:

جودو نیز از گزند اسرائیل در امان نمانده است/ بخاطر اقتدار کشورم با رقیب اسرائیلی مسابقه ندادم

جودو نیز از گزند اسرائیل در امان نمانده است/ بخاطر اقتدار کشورم با رقیب اسرائیلی مسابقه ندادم
بهزاد وحدانی با اشاره به اینکه اسرائیل کودک کش را به رسمیت نمی شناسیم، گفت: ورزشکاران عاشقانه کشورشان را دوست دارند و مدال و تمامی وقتی که صرف حضور در مسابقات جهانی می کنند را فدای افتخار و اقتدار کشورشان می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحدانی، در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: در روز قدس تمامی مردم جهان با حضور در راهپیمایی برعلیه اسرائیل کودک کش که سالیان درازی است فلسطین را اشغال کرده است، فریاد های ضد استکباری سر می دهند و نفرتشان را از صهیونیست اعلام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 وی با اشاره به اینکه جودو و کوراش ایران نیز از گزند اسرائیل در امان نمانده است  و کشور ایران در رشته جودو از سمت فدراسیون جهانی جودو تعلیق شده، گفت: جودوکاران ایران در چند سال اخیر از مسابقه در مقابل جودوکاران اسرائیلی منع شده اند و این حرکت باعث شد تا کشور ایران توسط فدراسیون جهانی جودو تعلیق شود.

,

وحدانی اضافه کرد: درمسابقات گرنداسلم جودو و گرندپری روسیه وگرجستان در سال های 2013 و 2016 به دلیل حضور رقیب اسرائیلی مسابقه را واگذار کردم.

,

این مربی فعلی تیم ملی جودو نوجوانان بیان داشت: ورزشکاران سربازان نظام هستند و عاشقانه کشورشان را دوست دارند و مدال و تمامی وقتی که صرف حضور در مسابقات جهانی می کنند را فدای افتخار و اقتدار کشورشان می کنند.

,

وی ادامه داد: اما در مقابل تمامی از خودگذشتگی های ورزشکارانی که در شرایط رویارویی با ورزشکار اسرائیلی مسابقه را واگذار می کند، خواسته تمامی آنها حمایت از سمت فدراسیون جودو از این افراد است.

,

وحدانی که در حال حاضر مربی گری تیم ملی جودوی نوجوانان کشور را عهده دارد است، گفت: من عاشق ایران هستم و اهتزاز پرچم ایران در مسابقات جهانی برای من افتخاری بزرگ است.

,

وی در انتها با اظهار گلایه از ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: برای مسئولین ورزش استان خراسان شمالی اظهار تاسف دارم که با وجود تمامی سختی هایی که ورزشکاران تحمل می کنند، ورزش در این اداره رها شده است.

,

به گزارش عصر اترک، بهزاد وحدانی، دارنده مدال طلای جهانی کوراش ترکیه که درحال حاضر به عنوان مربی تیم ملی جودو نوجوانان مشغول به فعالیت است، در سن 8 سالگی با کشتی آزاد ورزش را آغاز کرد و از سن 14 سالگی به صورت حرفه ای ورزش جودو و کوراش را آغاز کرده است.

,

این ورزشکار با سابقه از دیار خراسان شمالی افتخارات زیادی برای ایران اسلامی و مردم استان به ارمغان آورده است که برنز ارتش های جودوی جهان در قزاقستان، نقره بین المللی جودو آفریقای شمالی، طلای بازیهای آسیایی داخل سالن ترکمنستان، برنز مسابقات جهانی کوراش در ازبکستان، برنز مسابقات کوراش جهان در استانبول ترکیه، حضور درمسابقات بازیهای آسیایی جاکارتا، تکنیک ترین جودوکار لیگ برتر سال ۸۹، جوان برتر استان بخشی از افتخارات این جودو کار بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه