اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رژیم صهیونیستی؛ خطرناک‌تر و مخرب‌تر از ویروس کرونا است/ تحریم اسرائیل باید به مطالبه عمومی تبدیل شود

رژیم صهیونیستی؛ خطرناک‌تر و مخرب‌تر از ویروس کرونا  است/ تحریم اسرائیل باید به مطالبه عمومی تبدیل شود
یدالله جوانی گفت: رژیم صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر و مخرب تر است و ملت ها در جهان و به ویژه در غرب باید با جنایات رژیم صهیونیستی آشنا شوند و دولت های خود را تحت فشار قرار دهند تا سازمان ها و نهادهای بین المللی با یک مطالبه عمومی مواجه شوند که رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه در آستانه روز جهانی قدس لازم است تمام آزادی خواهان جهان این روز را مورد توجه قرار دهند، گفت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و دلیل این امر این است که رژیم صهیونیستی، رژیمی جعلی، غاصب، کودک کش، بحران آفرین و خشونت آفرینی در جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رژیم غاصب صهیونیستی؛ غده سرطانی است

, رژیم غاصب صهیونیستی؛ غده سرطانی است, رژیم غاصب صهیونیستی؛ غده سرطانی است,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی غده سرطانی محسوب می شود، عنوان کرد: اگر نسبت به این رژیم بی توجه باشیم؛ می تواند مشکلات عدیده ای را نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای ملت های منطقه و بشریت ایجاد کند.

,

سردار جوانی ادامه داد: با بررسی سابقه رژیم صهیونیستی مشاهده می کنیم که این رژیم از زمانی که پدید آمد در سرزمینی متعلق به مسلمانان، به صورت غیر مشروع و در راستای اهداف قدرت های سلطه گر و استعمارگر شکل گرفته و از همان ابتدا به منظور تثبیت موجودیت خود رویکرد خشونت آمیز، قتل، غارت و ظلم و ستم کردن را در پیش می گیرد.

,

اسرائیل خسارات روز افزونی برای جهان اسلام به وجود آورده است

, اسرائیل خسارات روز افزونی برای جهان اسلام به وجود آورده است, اسرائیل خسارات روز افزونی برای جهان اسلام به وجود آورده است,

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در همان ابتدا ایده ای را تحت عنوان تشکیل حکومت از نیل تا فرات یعنی توسعه و اشغال سرزمین های وسیع دنبال کرده است، ابراز کرد: امام راحل به دلیل آنکه این غده سرطانی هر روز برای جهان اسلام مسئله و دغدغه آفرینی می کند و خسارات روز افزونی را برای جهان اسلام به وجود می آورد به فکر چاره اندیشی بودند تا این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام خارج شود.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) برای نابودی این غده سرطانی اعلام روز جهانی قدس بود که تمامی مسلمانان در سراسر جهان در یک روز مشخص و واحد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می آیند و از ملت مظلوم فلسطین دفاع و علیه رژیم صهیونیستی اعلام موضع می کنند.

,

لزوم روشنگری در فضای رسانه ای در خصوص روز جهانی قدس

, لزوم روشنگری در فضای رسانه ای در خصوص روز جهانی قدس, لزوم روشنگری در فضای رسانه ای در خصوص روز جهانی قدس,

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که روز جهانی قدس، روز اسلام، مستضعفین و روز فریاد علیه ظلم و بیدادگری است، تصریح کرد: امروز که دنیا با ویروس کووید 19 مواجه است و در شرایط خاصی قرار گرفته ایم؛ باید به اقتضای شرایط کنونی این روز را گرامی بداریم و نباید به گونه ای عمل کنیم که رژیم صهیونیستی آرامش داشته باشد.

,

سردار جوانی ضمن ابراز خرسندی از آغاز اقداماتی در حوزه رسانه در خصوص روز جهانی قدس بیان کرد:  شاید مهمترین حرکتی که ما باید در کنار مراسم های روز قدس در سال های گذشته به قوت دنبال می کردیم اقدامات تببینی و روشنگرانه در فضای رسانه ای با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها بود.

,

حضور میدانی مردم اعلان موضع در مقابل ظلم و حمایت از فلسطین است

, حضور میدانی مردم اعلان موضع در مقابل ظلم و حمایت از فلسطین است, حضور میدانی مردم اعلان موضع در مقابل ظلم و حمایت از فلسطین است,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در سال های گذشته در نقاط مختلف کشور و در بسیاری از کشورهای اسلامی حضور در راهپیمایی ها و تجمعات در روز جهانی قدس برجسته بود که این حضور میدانی مردم، اعلام برائت از رژیم صهیونیستی، اعلان موضع در مقابل ظلم، ستم، ستمگر و مستکبر و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود.

,

سردار جوانی با بیان اینکه در سال جاری به دلیل وضعیت پیش آمده ناشی از بیماری کرونا تمام دنیا باید به مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوع این بیماری بپردازند، اظهار کرد: تجمعات و راهپیمایی ها در کشور بنا به ملاحظات برگزار نخواهد شد.

,

رژیم صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر و مخرب تر است 

, رژیم صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر و مخرب تر است , رژیم صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر و مخرب تر است ,

وی تأکید کرد: آنچه که باید هم اکنون با قوت انجام شود تقویت حوزه های تبیینی در زمینه روز جهانی قدس است به ویژه برای نسل جوان که از ارزش راهبردی برخوردار هستند؛ خوشبختانه امروز در فضای مجازی و رسانه ها مشاهده می کنیم که به منظور انتقال مناسب مطالب، مفهوم سازی انجام می گیرد؛ از جمله آنکه در بحث کووید 1948 اشاره به سالروز تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی دارد که این مسئله خود انتقال دهنده معانی بالایی است.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی از ویروس کرونا خطرناک تر و مخربتر دانست، ابراز کرد: از زمان شکل گیری رژیم صهیونیستی از سال 1948 بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز این رژیم منشأ خسارات، آسیب ها، قتل و غارت های فراوان و کودک کشی های فراوان بوده است.

,

برای نابودی رژیم اسرائیل باید نسبت به ماهیت نامشروع آن شناخت ایجاد شود

, برای نابودی رژیم اسرائیل باید نسبت به ماهیت نامشروع آن شناخت ایجاد شود, برای نابودی رژیم اسرائیل باید نسبت به ماهیت نامشروع آن شناخت ایجاد شود,

سردار جوانی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشورهای اسلامی ناشی از وجود رژیم منحوس صهیونیستی است، گفت: در خصوص بیماری کرونا باید با این ویروس برخورد مناسبی صورت گیرد؛ کارشناسان و محققین معتقدند که باید در گام اول شناسایی این ویروس مد نظر قرار گیرد و سپس داروی از بین بردن این بیماری کشف شود و چنانچه بخواهند سرم و واکسن این بیماری را بسازند لازم است که ابعاد مختلف این ویروس شناسایی شود.

,

وی ادامه داد: در زمینه رژیم صهیونیستی همین گونه است؛ اگر بخواهیم این غده سرطانی را کاملا نابود کنیم و از بین ببریم باید نسبت به ماهیت نامشروع و غاصبانه او شناخت ایجاد کنیم و بنابراین اولین گام این بود که امام راحل رژیم صهیونیستی را غده سرطانی اعلام و روز جهاین قدس را به منظور نابودی این رژیم نامگذاری کردند.

,

آمریکا و اروپا با ایجاد رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده اند

, آمریکا و اروپا با ایجاد رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده اند, آمریکا و اروپا با ایجاد رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده اند,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز که امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد باید در حوزه شناختی، روشنگری و تبیین این مسئله اقدامات بیشتری صورت گیرد و در این زمینه باید پیشینه، سابقه، دلایل پیدایی و پشت صحنه رژیم جعلی صهیونیستی که بر خلاف رویه، عرف و حقوق بین المللی است، بیان شود.

,

سردار جوانی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا با ایجاد رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده اند که این اقدام منشأ فساد و کشتارهای فراوان در دهه های گذشته بوده است، اظهار کرد: امروز آنچه که لازم داریم و به ویژه نسل جوان باید با آن آشنایی بیشتری داشته باشند همین مسائل است.

,

ایجاد حوزه شناختی در خصوص روز جهانی قدس ارزش بالای راهبردی دارد

, ایجاد حوزه شناختی در خصوص روز جهانی قدس ارزش بالای راهبردی دارد, ایجاد حوزه شناختی در خصوص روز جهانی قدس ارزش بالای راهبردی دارد,

وی افزود: در گذشته برخی تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای شعار نه غزه نه لبنان را سر می دادند و بخشی از این مسئله ناشی از این شناخت است و امروز باید این فرصت را مغتنم شمرد و اگر امکان برگزاری تجمعات و راهپیمایی در راستای روز جهانی قدس وجود ندارد باید در حوزه شناختی و تبیینی این مسئله کار کرد چرا که دارای ارزش بالای راهبردی است.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی جوانان ما شناخت روز افزون داشته باشند در فضای مجازی می توانند به اشکال مختلف این راهپیمایی را با هشتگ گذاری، پیام گذاری، کاریکاتور، اشعار و سروده های جبران کنند.

,

تحریم رژیم صهیونیستی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود

, تحریم رژیم صهیونیستی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود, تحریم رژیم صهیونیستی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود,

سردار جوانی عنوان کرد: امروز بسیار از کارها را می توان با منظور تعاملات و ارتباطات در جهان اسلام و حتی در ارتباط با غیر مسلمانانی که آزادی خواه هستند، رژیم صهیونیستی را در تنگنای بیشتری قرار داد؛ چرا که اگر رژیم صهیونیستی تا به امروز بقا داشته و توانسته خود را حفظ کند دلیل اصلی اش قدرت های غربی، اروپایی و آمریکایی از این رژیم جعلی و غاصب بوده است.

,

وی گفت: ملت ها در جهان و به ویژه در غرب باید با جنایات رژیم صهیونیستی آشنا شوند و دولت های خود را تحت فشار قرار دهند تا سازمان ها و نهادهای بین المللی با یک مطالبه عمومی مواجه شوند که رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

,

اسرائیل در مسیر نابود شدن قرار گرفته است

, اسرائیل در مسیر نابود شدن قرار گرفته است, اسرائیل در مسیر نابود شدن قرار گرفته است,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان رژیم کودک کش و جعلی نباید حق حضور در مجامع بین المللی و منطقه ای را داشته باشد، ادامه داد: چنانچه چنین بصیرت و آگاهی نسبت به ماهیت این رژیم ایجاد شود و مطالبه عمومی در جهان نسبت به این مسئله صورت گیرد، پایان عمر این رژیم زودتر فراهم خواهد شد.

,

سردار جوانی در پایان با بیان اینکه روندها نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در مسیر محو و نابودن شدن قرار گرفته است و قطعا این اتفاق می افتد، خاطر نشان کرد: امسال در روز جهانی قدس با کارهای تبلیغاتی می توانیم این فرصت را مغتنم بشماریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه