اخبار داغ

دوستی تأثیر مثبتی بر حفظ سلامت روان در دوران کرونا دارد

دوستی تأثیر مثبتی بر حفظ سلامت روان در دوران کرونا دارد
مهربانی کردن می تواند به سادگی یک تماس تلفنی با دوستی که تنها است باشد. بر طبق بررسی ها، مهرورزی به دیگران در دوران بحران کروناویروس نقش مهمی در کاهش پیامدهای سلامت اجتماعی، اقتصادی و روانی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس یک بررسی جدید، تقریبا سه چهارم از بزرگسالان انگلیس می گویند این مهم است که ما از همه گیری کروناویروس آموختیم که به عنوان بخشی از جامعه با دیگران مهربان تر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

این بررسی توسط بنیاد بهداشت روان انگلیس به منظور آغاز هفته آگاهی از سلامت روان که در سال جاری به موضوع مهربانی پرداخته منتشر شد.

, بررسی,

بر اساس بررسی روی 4256 فرد بزرگسال انگلستان، دو سوم از انگلیسی ها می گویند که وقتی دیگران با آنها مهربان هستند تأثیر مثبتی بر سلامت روان آنها دارد.

,

دو سوم از بزرگسالان نیز معتقدند که مهربانی به دیگران تأثیر مثبتی بر سلامت روان آنها دارد.

,

 

,

, ,

 

,

یک مؤسسه خیریه گزارشی منتشر کرده که نشانگر اثر مهربانی بر سلامت روان است و یک مقاله سیاستگذاری درباره چگونگی اقدام به مهربانی توصیه می کند.

,

"مارک رولند" مدیر اجرایی بنیاد بهداشت روان گفت: "شواهد تأثیر مثبت مهربانی در محافظت و بهبود سلامت روان همیشه شفاف بوده است. بررسی ما نشان داده که حمایت قدرتمندی از سوی مردم انگلیس برای رویکردی مؤثرتر وجود دارد."

,

وی اظهار داشت: "مهربانی کردن می تواند به سادگی یک تماس تلفنی با دوستی که تنها است یا یک تشکر از همکار برای کاری که انجام داده باشد. به هر حال، برای گذاشتن اثری عمده بر بهبود سلامت روان باید محبت را به عنوان یک عضو جامعه جدی بگیریم. ما باید مهربانی را به بخش مهمی از سیاست های عمومی تبدیل کنیم."

,

رولند افزود: "همه گیری یک فرصت برای انجام این کار است. مهربانی می تواند در این بحران نقش مهمی در کاهش پیامدهای سلامت اجتماعی، اقتصادی و روانی داشته باشد و سالهای طولانی ادامه یابد."

,

در این بررسی مشخص شد که تقریبا نیمی از بزرگسالان انگلیس (48 درصد) گفتند که مهربان بودن با خود تأثیر مثبتی بر سلامت روان آنها دارد.

,

رولند با اشاره به مدنظر قرار دادن مهربانی در شکل گیری تصمیم گیری های سیاسی در تمام سطوح ادامه داد: "مهربانی نقش مهمی در نحوه اجرای خدمات رفاهی، سیستم دادگستری و سیستم درمانی ما ایفا می کند. برای دستیابی به این امر باید تمام سیاست های موجود و جدید را مورد آزمایش اساسی قرار دهیم."

,

وی اذعان داشت که ما یک بار در هر نسل فرصت تصویرسازی مجدد از یک جامعه مهربان که از سلامت روان ما به ویژه آسیب پذیرترین افراد محافظت می کند را داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه