اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه نینوا گلستان؛

مشارکت عشایر در شرایط بحران کرونایی قابل تحسین بود/ عشایر می توانند کشور را در تولید گوشت قرمز خودکفا کنند

مشارکت عشایر در شرایط بحران کرونایی قابل تحسین بود/ عشایر می توانند کشور را در تولید گوشت قرمز خودکفا کنند
سرهنگ پاسدار یحیی اسلام نژاد گفت: مشارکت عشایر در بحران کرونایی و کمک های مومنانه قابل تحسین بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما،  مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بسیج بر اساس رسالت و ماموریتی که دارد در تمام صحنه های انقلاب حضور دارد و بر اساس شرایط موجود جامعه انجام وظیفه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
 
,
 وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیچکس شک ندارد که عشایر در راه اسلام و وطن اسلامی فداکاری کرده اند؛ گفت: عشایر غیور و شجاع ما حافظ مرزهای انقلاب و میهن اسلامی هستند.
,
 
,
سرهنگ پاسدار یحیی اسلام نژاد یکی از شاخصه های مهم دیگر عشایر، تولید کنندگی دانست و گفت:عشایر در عرصه تولید نقش اساسی ایفا می کنند و تولید صنایع دستی و فراورده های دامی از جمله اقدامات موثر آنها می باشد
,
 
,
 وی با اشاره به شعار سال، نقش عشایر را در جهت تحقق  جهش تولید مهم دانست و گفت: با کمک عشایر، همکاری و تعامل ادارت و نهادهای مسئول و بسیج، درصد هستیم تا در طرح همگام با عشایر بتوانیم طی ۴ سال در حوزه گوشت قرمز کشور را خودکفا کنیم و صادر کننده آن باشیم.
,
 
,
 وی در پایان گفت: عشایر استان گلستان در شرایط سخت ویروس کرونا هم در مقابله با این ویروس و هم در رزمایش کمک مومنانه مشارکت خوبی داشتند و الحمدلله کمترین ابتلا و الودگی را در موضوع ویروس کرونا، عشایر داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه