اخبار داغ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید نسبت به مسائل انقلاب حساس باشد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید نسبت به مسائل انقلاب حساس باشد
حجت الاسلام محمد علی ارزنده با بیان اینکه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی باید در استان صاحب نظر و اثرگذار باشد. تصریح کرد: این شورا، یک شورای فراجناحی است و باید نسبت به مسائل انقلاب حساس باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ مدیر جهادی را مدیری دانست که دارای دو ویژگی تعهد و تخصص باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مدیر جهادی و انقلابی هر دو ویژگی تخصص و تعهد را باید با هم داشته باشد چرا که اگر کسی دارای تعهد باشد و تخصص نداشته باشد قطعاً متعهد نیز نخواهد بود و اگر کسی دارای تخصص باشد ولی متعهد نباشد پس قطعاً خادم واقعی نیست و نمی‌تواند به جامعه خود خدمت کند.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: شورای ائتلاف، شورای ائتلاف نیروهای انتخابات نیست بلکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است و لذا در طول سال باید نسبت به مسائل انقلابی حساسیت نشان دهد و این شورا باید در استان صاحب نظر و اثرگذار باشد.

,

ارزنده تصریح کرد: تلاش ما این است که این شورا در خدمت نظام، مسئولین و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و ضمن حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها با دوری از هر گونه تنش، حرکت کند.

,

وی با بیان اینکه ما موظفیم خواسته های نظام را پیگیری کرده و با استفاده از نیروهای انقلابی برای حل آنها تلاش کنیم، گفت: شورای ائتلاف در چارچوب حزب قرار نمی‌گیرد و نباید به صورت یک حزب به آن نگاه کنیم، بلکه این شورا فراجناحی و فرا حزبی است.

,

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: این شورا یک گروه از انسان های متدین و انقلابی است که احساس تکلیف کرده و وظیفه و اعتقادشان را اینگونه دیده اند که وسط میدان آمده و کار کنند.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آخر با تاکید بر جوانگرایی و کمک گرفتن از نسل جوان گفت: در این شورا بناست که عده‌ای از نیروهای انقلابی جمع شوند و دست به دست هم دهند و مشکلاتی از استان را حل کنند و مسیر انقلاب را بیش از پیش برای جوانان و نسل جوان با کمک گرفتن از خود نسل جدید شفاف تر و سهل تر کنند.

,

حجت الاسلام محمد علی ارزنده به تازگی ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان را عهده دار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه