اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

صحنه های زیبا مقابله با کرونا رایحه دل انگیز دوران دفاع مقدس را زنده کرده است/ توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در زرندیه

صحنه های زیبا مقابله با کرونا رایحه دل انگیز دوران دفاع مقدس را زنده کرده است/ توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در زرندیه
۲ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در زرندیه توزیع و بهره‌برداری از ۵ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه زرندیه با حضور فرمانده سپاه روح الله انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان زرندیه گفت: معنویت یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت جمهوری اسلامی است که این مؤلفه در دوره‌های سخت انقلاب تمامی کم و کاستی‌ها را در سایر بخش‌ها جبران کرده و جلوه های بسیار زیبایی را آفریده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کریمی اظهار کرد: حرکت های زیبایی که امروز برای مبارزه در کرونا توسط گروه های مردمی و مدافعان سلامت و گروه های جهادی شاهد هستیم ریشه در اعتقادات دینی و انقلابی ملت دارد و این تفاوت بارز جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دیگر است.

,

وی با بیان اینکه نقش گروه های مردمی و جهادی در این روزها باعث شد بسیاری از تهدیدات ناشی از کرونا در کشور خنثی شود، افزود: اگر امروز امنیت در کشور ما برقرار است به دلیل وجود مردمی بصیر، آگاه و مؤمن است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه صحنه های زیبا این روزها بار دیگر رایحه دل انگیز دوران دفاع مقدس را زنده کرده است، گفت: امروز باید این تلاش ها و اقدامات به بهترین شکل و هنرمندانه ترین صورت به رخ تمدن های غربی کشیده شود.

,

وی در این خصوص تصریح کرد: صحنه های زیبای مجاهدت های امروز برای باید افرادی که غرب و آمریکا را بزک می کردند و آن را به خورد جوانان ما می دادند به بهترین نحو نشان داده شود.

,

کریمی خاطر شنان کرد: امروز افتضاح تمدن غرب برای همه عیان شده بطوری که کشوری که تحریم است و مورد تهاجم دشمنان قرار دارد دارای این ثبات بسیار بالا هست ولی کشوری که مهاجم هست و به ظاهر ابرقدرت دنیاست و همه چیز در اختیار دارد ، دارای چنین اوضاع وخیمی است.

,

امام جمعه زرندیه:

, امام جمعه زرندیه:,

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در زرندیه

, توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در زرندیه, توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در زرندیه,

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه زرندیه در این آیین با اشاره به تهیه و توزیع ۲۰۰۰بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه زرندیه؛ گفت: در شهرستان زرندیه همچون سایر نقاط ایران اسلامی مردم ، خیرین و واحدهای تولیدی شهرستان و سایر اقشار مردم داوطلبانه به میدان آمدند و تا به امروز ۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد انفاق مؤمنانه شهرستان در چند مرحله توزیع شد که امروز ۲۰۰۰ بسته آماده‌شده و در میان خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: این کمک‌ها با این نیت اهدا می‌گردد که مردم بدانند ملت ، خیرین و مسئولین همه در کنار این عزیزان هستند و از آنها حمایت خواهند کرد و سعی داریم کمک‌های مؤمنانه را تا پایان ویروس منحوس کرونا ادامه دهیم.

,

امام‌جمعه زرندیه خاطرنشان کرد: مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی هم به‌حساب ستاد انفاق مؤمنانه شهرستان توسط خیرین واریزشده است که برنامه‌ریزی ستاد بر این شد که مقداری گوشت تهیه و در عید سعید فطر میان تعدادی از خانواده‌ها توزیع گردد.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ با حضور فرمانده سپاه روح‌الله ۵ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه زرندیه به بهره‌برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه