اخبار داغ

فرماندار شهرستان برخوار:

وضعیت برخوار در زمینه کرونا راضی‌کننده نیست

وضعیت برخوار در زمینه کرونا راضی‌کننده نیست
عبدلله بنهری، فرماندار برخوار گفت: در سطح کشوری شاهد سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا هستیم اما من از وضعیت شهرستان برخوار در زمینه ابتلا به این ویروس رضایت کامل را ندارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار برخوار در گفتگو با صاحب نیوز گفت: بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان برخوار از طریق برگزاری مراسمات و مهمانی ها بوده است که پس از آن در اصناف بیشترین موارد ابتلا در شهرستان را داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با اشاره به اهداف راهبری طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان برخوار توضیح داد: یکی از اهداف این طرح جلوگیری از ابتلای همگانی مردم به این ویروس بوده است.

,

فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: تمامی صنوف شهرستان باید پروتکل های بهداشتی را همراه با فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند. همچنین وسایل عمومی اعم از حمل و نقل عمومی باید مداوم ضدعفونی شوند و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

,

بنهری اظهار داشت: در سطح کشوری شاهد سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا هستیم اما من از وضعیت شهرستان برخوار در زمینه ابتلا به این ویروس رضایت کامل را ندارم.

,

وی تصریح کرد: باید پروتکل های ارائه شده را با ترفند های مختلف و جالب برای مردم و جامعه عنوان کنیم تا رعایت کنند و شاهد سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستانمان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه