اخبار داغ

پایان توطئه قم هراسی؛

روسیاهی به زغال ماند+ تصاویر

روسیاهی به زغال ماند+ تصاویر
توطئه قم هراسی دشمنان نظام که با تیترهای " قم شهر بی‌دفاع" " انتقال ویروس کرونا از قم به کشور" " طلبه‌های چینی منشأ کرونا در قم" " کارگران چینی منشأ کرونا در قم" به دنبال ضربه زدن به جایگاه قم بودند، بار دیگر نقش بر آب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا له نفل از قم فردا،  انتشار خبر وجود دو بیمار کرونایی در قم در روز 30 بهمن‌ماه سال گذشته به‌یک‌باره موجی از خبرها را در خصوص این بیماری در کشور به راه انداخت.

درواقع اقدام شجاعانه و قاطع پزشکان قمی از اعلام ورود این بیماری به کشور موضوعی بود که نه‌تنها به آن پرداخته نشد بلکه به‌سرعت رسانه‌های بیگانه به پروژه‌ای دست زدند که شاید سال‌ها منتظر آن بودند.

درحالی‌که نمونه‌هایی از این بیماری در شهرهای شمالی کشورمان نیز مشاهده‌شده بود اما این موضوع هم باعث نشد رسانه‌های معاند از حمله به شهر مقدس قم پرهیز کنند.

تیترهای " قم شهر بی‌دفاع" " انتقال ویروس کرونا از قم به کشور" " طلبه‌های چینی منشأ کرونا در قم" " کارگران چینی منشأ کرونا در قم" به‌یک‌باره در فضای مجازی و رسانه‌های معاند ضدانقلاب پررنگ شد.



این در حالی بود که از همان ابتدا نیز بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که به دلیل عدم دسترسی قم به آب‌های بین‌المللی و مهم‌تر از آن نداشتن فرودگاه فرضیه شیوع بیماری از قم را به صفر می‌رساند اما این دلایل نیز از هجمه‌های دشمنان نظام علیه قم کم نکرد.

در این میان خبرگزاری معلوم‌الحال ایسنا نیز وارد عمل شد و در خبرسازی‌های متعدد قم را عامل شیوع کرونا در کشور عنوان کرد، هرچند که خبرهای خود را بلافاصله حذف کرد اما اقدامات مغرضانه این رسانه برای همگان آشکار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,

 

,



اما اظهارات اخیر دکتر مینو محرز متخصص بیماری‌های عفونی و رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران، درباره اینکه آیا واقعاً کرونا از قم به دیگر شهرهای ایران رفت یا از یک نقطه دیگر همه‌چیز را روشن کرد.

وی دراین‌باره گفت: بعد از شروع اپیدمی یک گروه اپیدمولوژیست بسیار ماهر به ریاست دکتر حقدوست کار را شروع کرد. اوایل می‌گفتند یک تاجر عرب که بین ابران و چین فعالیت می‌کرده، ویروس را از چین با خودش آورده است. بعد گروه به این احتمال رسید که قبل از قم دانشجویی از ووهان برای دیدن خانواده‌اش به گیلان آمده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی ادامه داد: ایام سال نو چینی‌ها بود و رفت‌وآمد کارگران چینی هم زیاد. برخلاف دیگر کشورها، ایران مرزهای هوایی خود را با چین نبسته بود. بدشانسی هم این بود که در اوج فراگیری آنفلوانزا بودیم و همه بیماران بدحال را به‌حساب آنفلوانزا می‌گذاشتیم. وقتی اعلام شد اولین مورد مثبت در قم دیده‌شده، بنا را گذاشتیم بر ورود بیماری از قم اما وقتی اپیدمی‌ها شروع به بررسی کردند، نظرشان این شد که ورود کرونا از گیلان بوده است.

در پایان باید گفت بار دیگر روسیاهی برای زغال ماند و این توطئه‌ها راه به‌جایی نبرد.



انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه