اخبار داغ

با حضور مدیرعامل منابع آب ایران انجام می شود؛

افتتاح 3 طرح بزرگ آبی در سیستان و بلوچستان/سیلاب های سیستان کنترل و مشکلات آبرسانی روستاییان رفع می شود

افتتاح 3 طرح بزرگ آبی در سیستان و بلوچستان/سیلاب های سیستان کنترل و مشکلات آبرسانی روستاییان رفع می شود
محمد دلمرادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان وبلوچستان از افتتاح سه طرح بزرگ آبی با سرمایه گذاری ۳۵۶ میلیارد تومانی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دلمرادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان وبلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: وزارت نیرو سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد چهارم سفرهای خود در قالب پویش ملی «هر هفته الف ب ایران» انتخاب کرده است و محمدحاج رسولی ها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران فردا در سفر به استان به طور رسمی بهره برداری از سه پروژه بزرگ این استان را کلید می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی با بیان این که مراسم افتتاح این پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس در ارتباط زنده با رئیس جمهور و وزیر نیرو ادامه داد: سازه کنترلی بین چاه نیمه یک وسه و خروجی مستقل چاه نیمه ٤ دو پروژه شهرستان زهک است که با اعتبار 211 میلیارد تومان و با هدف تامین بهینه آب شرب شهرها و روستاها، رفع مشکلات آبرسانی در برخی مناطق و البته جداسازی آب شرب و کشاورزی به بهره برداری می رسد.

به گفته این مقام مسئول، طرح مهندسی و ساماندهی رودخانه سیستان نیز با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان و با هدف کنترل سیلاب های سیستان، ترمیم نقاط آسیب پذیر و هدایت سیلاب به تالاب بین المللی هامون در این سفر به بهره برداری می رسد.

دلمرادی اذعان کرد: بهبود وضعیت آب شرب شهری و روستایی، جداسازی آب شرب و کشاورزی،‌ کنترل سیلاب های رودخانه سیستان و اشتغال 650 نفر به صورت مستقیم از جمله مهم ترین اهداف وزارت نیرو بری اجرای این پروژه ها است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو دی ماه سال گذشته نیز در قالب این پویش 3 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 328 میلیارد تومان را در  سیستان و بلوچستان عملیاتی کرد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه