اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت

صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است/ جبهه مقاومت، معادلات دشمنان را به هم ریخت
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: محور مقاومت شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت:  روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و یک روز تاریخی است که نه تنها متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به مردم جهان اسلام است که به خاطر استکبار رژیم صهیونیستی که هیچ نوع اصالتی ندارد دچار آشوب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان با داشتن وحدت و همدلی می توانند هیمنه ی دشمنان را بشکنند گفت: روز قدس روز عطف تاریخی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شکل های مختلفی برگزار خواهد شد و این را به دنیا اعلام خواهیم کرد که روز قدس به هر شکلی که انجام شود هیچگاه از یاد مسلمانان فراموش نخواهد شد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

,

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان ادامه داد: محور مقاومت  شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.

,

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس ادامه داد: این روز توانست یک وحدت و آرمان واحدی برای فلسطین بین کشورهای اسلامی ایجاد کند و فلسطین را به نماد مظلومیت و آزادی خواهی اسلامی در صحنه جهانی تبدیل کند، آن هم در زمانی که یاس و ناامیدی بر مسمانان منطقه و جهان مستولی بود و کسی جرات دفاع از فلسطین و بیت المقدس را نداشت.

,

 این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: هدف اسراییل از جنگ در فلسطین و نفوذ در بین مسلمانان ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی بود تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند، اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی امام خمینی (ره) بزرگترین شکست بود و مانند صاعقه ای بر سر اسراییل جهان خوار و ظالم بود.

,

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده محور مقاومت ،تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر کشورهای بسیاری که از جریان آمریکایی-صهیونیستی حمایت می کرد، باعث شد تا معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست ها و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

,

به گفته ی علوی، روز قدس همچون آهنربایی تمام مسلمان جهان را به هم جذب می کند تا اسرائیل که همچون یک غده ی سرطانی است را از بین ببرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه