اخبار داغ

معاون علوم پزشکی استان خبر داد؛

ورود ممنوع به استان همدان برای مسافران تهران، لرستان و خوزستان/ وضعیت همه شهرستان های استان زرد است

ورود ممنوع به استان همدان برای مسافران تهران، لرستان و خوزستان/ وضعیت همه شهرستان های استان زرد است
منوچهر کرمی با اشاره به وضعیت زرد استان همدان در خصوص ویروس کرونا گفت: در ایام عید فطر از پذیرش مسافران استان های تهران، لرستان و خوزستان معذور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در حال حاضر شاخص بستری افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹  براساس علائم مشکوک است و با این وجود ممکن است فردی اصلا مبتلا نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بهتر است از مفهوم رنگ برای وضعیت استان ها استفاده نکنیم، افزود: اگر بر اساس رنگ بخواهیم بیان کنیم همه شهرستان ها زرد هستند اما به طور کلی وضعیت استان مناسب و نرمال است.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تعطیلات عید سیعید فطر و شروع مسافرت ها خاطر نشان کرد: همچنان تاکید می شود که به علت پیش رو داشتن عید سعید فطر پروتکل ها رعایت شود و از رفتن به مسافرت اجتناب کنیم.

,

کرمی تاکید کرد: شهروندان نباید به هیچ عنوان میزبان مهمانی که از لرستان، تهران و خوزستان به همدان سفر می کنند، باشند.

,

معاون علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در برخی شهرستان ها افزایش مواردی از افراد مبتلا را داشتیم، افزود: معمولا افراد مراجعه کننده از خانواده هایی هستند که فردی مبتلا در خانواده داشته اند و خود مراجعه کننده ها بدون علامت هستند و کمتر کسی به مراکز درمانی از خانواده های سالم مراجعه کرده است.

,

وی گفت: معمولا در تمام شهرستان ها بین یک تا سه بیمار در روز به علت بیماری تنفسی مراجعه می کنند که برخی از آنها با علائم مشکوک به کرونا بستری می شوند و عده ای با تجویز دارو بهبود می یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه