اخبار داغ

فرماندار کلاله تاکید کرد؛

لزوم آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی/رصد عملکرد مدیران در هنگام وقوع بحران

لزوم آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی/رصد عملکرد مدیران در هنگام وقوع بحران
فرماندار کلاله گفت: تمامی دستگاهها باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند تا با ارائه خدمات بموقع و مدیریت صحیح،خسارات وارده را کاهش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر بیانی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با بیان این خبر گفت: تمامی دستگاهها باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند تا با ارائه خدمات بموقع و مدیریت صحیح،خسارات وارده را کاهش دهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

فرماندار کلاله به فصل برداشت محصولات زراعی اشاره کرد و افزود: اعضای مدیریت بحران شهرستان در ایام برداشت محصولات کشاورزی با تمامی تجهیزات خود در آماده باش کامل باشند و اقدامات لازم جهت مقابله با آتش سوزی احتمالی را انجام دهند.

,

بیانی به خسارات ناشی از آتش زدن کاه و کلش از سوی کشاورزان پرداخت و گفت: با افرادی که اقدام به آتش زدن مزارع کشاورزی کنند هیچگونه مماشات نداشته و طبق ماده ۲۰ قانون هوای پاک و ماده ۱۹ مجازات اسلامی با مرتکبین برخورد قضایی خواهد شد. 

,

فرماندار کلاله گزارشی از عملکرد تمامی دستگاهها  در مقابله با حوادث گذشته ارائه کرد و تصریح کرد: دستگاه‌ها باید به وظایف ذاتی خود در مدیریت بحران عمل کرده و مصوبات این شورا را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه