اخبار داغ

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین:

برای نجات فلسطین باید خیزش و بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل بگیرد

برای نجات فلسطین باید خیزش و بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل بگیرد
امیر خجسته با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمین است و عدای از یهودیان حق ندارند باحمایت آمریکای جنایتکار این مکان مقدس را غصب و فلسطینی ها را از خانه بیرون کنند، گفت: برای نجات فلسطین باید خیزش و بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه روز قدس روز حمایت از عزت اسلام است، افزود: قدس قبله اول مسلمین است و نباید دست یهودیان باشد و عدای از یهودیان حق ندارند باحمایت امریکای جنایتکار آن جا را غصب و فلسطینی ها را از خانه بیرون کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی روز قدس را روز حمایت و عزت دانست و افزود: این روز، ذلت و خواری استکبار جهانیان را گوشزد می کند و طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، اسرائیل کمتر از ۲۰ سال آینده وجود نخواهد داشت و قطعا رو به زوال است.

,

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با تاکید بر اینکه برای نجات فلسطین باید خیزش و بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: حمایت سید حسن نصرالله باعث ایجاد اتحاد خوبی بین فلسطینی ها شده و در حال حاضر بیداری در جهان اسلام بسیار مهم و این بیداری اتفاق افتاده است.

,

خجسته با اشاره به اینکه آینده بعداز اسرائیل بسیار خوب خواهد بود، گفت: بعداز پایان عمر رژیم صهیونیستی همدلی و همفکری بین کشور های جهان اسلام شکل خواهد گرفت.

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که در حال حاضر جمهوری اسلامی با لبنان، حزب الله، نیروهای جهادی و حشد الشعبی تشکیلات ایجاد کرده و آمریکا را به ذلت انداخته است حال اگر اسرائیل محو شود جهانیان به اسلام روی خواهند آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه