اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خبرداد

پخش زنده سخنان رهبر انقلاب در روز قدس/ نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود

پخش زنده سخنان رهبر انقلاب در روز قدس/ نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود
حجت‌الاسلام علی قابل گفت: تنها برنامه‌ی اجرایی به مناسبت روز قدس در سراسر کشور پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که در مساجد سراسر استان به طور زنده از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با  صبح‌قزوین؛ درباره‌ی اجرای مراسم روز قدس اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در هیچ نقطه‌ای از کشور حتی در مناطق وضعیت سفید و کم‌خطر هم مراسم راهپیمایی اجرا نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌قزوین,

وی افزود: تنها برنامه‌ی اجرایی به مناسبت روز قدس در سراسر کشور پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که در مساجد سراسر استان به طور زنده از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: برنامه‌های مجازی و برگزاری مسابقات در روز قدس نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در سال جاری است که این مسابقه به صورت مجازی در سایت اداره‌ی ارشاد وجود دارد.

,

وی گفت: با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی در سطح استان، معابر و ادارات فضاسازی می‌شود؛ همچنین هشتک‌های مرتبط با روز قدس از چند روز پیش در شبکه‌های مجازی اجرایی شده‌است که به مرور زمان پررنگ‌تر می‌شود.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: اگرچه سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان حضور در راهپیمایی‌ها نیست؛ اما نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود.

,

وی تصریح کرد: عدم حضور ما در راهپیمایی به این معنا نیست که دشمنان فکر کنند ما مردم مظلوم فلسطین را فراموش کردیم بلکه روز قدس یادگار بنیانگذار انقلاب است و در سال جاری به صورت مجازی باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه