اخبار داغ

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم:

روز جهانی قدس، میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) است/ انتقام خون شهید سلیمانی با نابودی اسرائیل گرفته می‌شود

روز جهانی قدس، میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) است/ انتقام خون شهید سلیمانی با نابودی اسرائیل گرفته می‌شود
مهدی عیسی زاده گفت: روز جهانی قدس، میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) بوده و همیشه زنده خواهد ماند و تعطیل بردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده، منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد:روز جهانی قدس، میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) بوده و همیشه زنده خواهد ماند و تعطیل بردار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: تا نام و یاد و راه امام راحل(ره) است، شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” هرگز فراموش نشده و مسلمانان آن را با صدای بلند و رساتر فریاد خواهند زد.

,

عیسی زاده گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) فرموده اند اسرائیل باید از بین برود، بحول قوه الهی این موضوع محقق خواهد شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، فلسطین و سرزمین های اشغالی آزاد خواهد شد و اسرائیل از روی کره خاکی محو و نابود خواهد شد.

,

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: امسال اگرچه راهپیمایی وجود ندارد ولی  به روش های مختلف  بازهم نشان خواهیم داد که در کنار مردم فلسطین هستیم.

,

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و با بیان اینکه این رژیم تروریست پرور است، اظهار کرد: ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان مقاومت نیز توطئه و کار آمریکایی و اسرائیلی بود و آن روزی انتقام شهید سلیمانی گرفته می‌شود که اسرائیل را نابود کنیم و این کار را خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه