اخبار داغ

امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان:

رژیم جعلی صهیونیستی با غصب فلسطین سرنگونی خود را رقم می‌زند/ ویروس اسرائیل را با برپای رزمایش حمایت از قدس نابود می‌کنیم

رژیم جعلی صهیونیستی با غصب فلسطین سرنگونی خود را رقم می‌زند/ ویروس اسرائیل را با برپای رزمایش حمایت از قدس نابود می‌کنیم
حجت الاسلام خزاعی گفت: اسرائیل و رژیم جعلی صهیونیستی کشور فلسطین را غصب کردند و این مسئله باعث سرنگونی رژیم اشغالگر قدس در منطقه و رهایی فلسطین خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه شهر اسدیه در گفت‌و‌گو با خاورستان، در مورد روز قدس و اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: طبق قوانین عرف بین الملل به هیچ عنوان اشغال یک کشور پذیرفته نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: با توجه به این‌که انگلیس و آمریکا از سال‌های گذشته دنبال استعمار بودند سرزمین فلسطین را اشغال و مردم این کشور را از سرزمینشان بیرون کردند.
,
 
,
امام جمعه اسدیه بیان کرد: بیت المقدس قبله اول مسلمانان بوده و اغلب مردم این کشور مسلمان هستند. لذا یهودیانی که از نقاط مختلف جهان به این منطقه منتقل شدند حدود ۷۰ سال است در فلسطین حضور دارند و این نشان از نداشتن پیشینه و تاریخ یهودیان در فلسطین است.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: حضور یهودیان در فلسطین نقشه‌ای بود که آمریکا و انگلیس برای بیرون کردن مردم فلسطین از سرزمینشان و دور کردن یهودیان از اطراف خود طراحی کردند.
,
 
,
وی اظهار کرد: فلسطین به عنوان کشوری اسلامی شناخته شده و می‌شود و تنها چند کشور معدود که جیره خوار آمریکا هستند این کشور را یهودی می‌دانند در حالی که واقعیت این نیست.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: یهودیان کشور فلسطین را غصب کردند و این مسئله باعث سرنگونی خود یهودیان در منطقه و رهایی فلسطین خواهد شد.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر این‌که رژیم صهیونیستی جعلی است، بیان کرد: در جهان هیچ کشوری که تمام مردم آن یهودی باشند، نبوده و یهودیان به صورت پراکنده در کشورهای مختلف زندگی می‌کردند و به خواسته آمریکا و انگلیس به بهانه های واهی به فلسطین رفته و آنجا مستقر شدند در حالی که صهیونیست هیچ ریشه و پیشینه‌ای در فلسطین نداشته است.
,
 
,
وی با اشاره به سخن امام خمینی مبنی بر اینکه "اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد"، گفت: بیت المقدس به دلیل این‌که قبله اول مسلمانان بوده برای تمام مسلمانان دنیا ارزشمند و محترم است.
,
 
,
امام جمعه اسدیه ادامه داد: نام بردن بیت المقدس در قرآن و اقامه نماز توسط حضرت محمد (ص) در این این مکان نشان از مسلمان بودن مردم این کشور دارد. لذا در هر جای دنیا که مسلمانی به قرآن و پیامبر معتقد است باید به مسلمان بودن کشور فلسطین و حمایت از آن نیز باور و اعتقاد داشته باشد و اجازه ندهد این کشور در دست یهودیان باشد.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی افزود: اقدامات فجیعی که اسرائیل و رژیم صهیونیستی علیه کشور مسلمان فلسطین و کشتار دسته جمعی که در صبرا و شتیلا انجام داده قلوب مسلمانان را جریحه‌دار کرده لذا ظیفه هر مسلمانی است که به داد مسلمانان فلسطین برسد.
,
 
,
وی با اشاره به دستور امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، تصریح کرد: در حال حاضر این مسئله به یک شعار جهانی تبدیل شده و مسلمانان هر ساله در این روز برای حمایت از فلسطین در راهپیمایی‌ها شرکت کرده و نفرت و انزجار خود را از اسرائیل، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس اعلام می‌دارند.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: ان‌شاءالله همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی در خصوص اقدام فعالان فضای مجازی به مناسبت روز قدس امسال با داغ کردن هشتگ#covid1948 و تشبیه اسرائیل و رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا، بیان کرد: خاصیت ویروس نابود کنندگی است و رژیم اشغالگر قدس نیز قصد نابودی سرزمین فلسطین و بیت المقدس را دارد.
,
 
,
وی عنوان کرد: همانگونه که امام راحل (ره) فرموند: رژیم اشغالگر قدس مانند یک غده سرطانی است این غده سرطانی تا مردم فلسطین و سایر کشورهای مسلمان را نابود نکند از پای نخواهد نشست اما باید بداند که کشورهای مسلمان با اتحاد از یکدیگر حمایت کرده و می‌کنند.
,
 
,
امام جمعه اسدیه در مورد تشبیه رژیم صهیونیستی و اسرائیل به ویروس کرونا، گفت: همانگونه که اقشار مختلف با برگزاری رزمایش‌های متعدد برای نابودی و مقابله با این ویروس منحوس با یکدیگر همکاری کردند باید در مقابله با ویروس رژیم صهیونیستی نیز رزمایش انجام دهند.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی با بیان این‌که رزمایش هر ساله ما برپایی و حضور در راهمیمایی روز قدس بوده، ادامه داد: امسال که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد بسیار خوب است این رزمایش را در فضای مجازی که قطعا تاثیرش در جهان بیشتر است برگزار کرده و حمایت خود از کشور فلسطین را اعلام کنیم تا تمام مردم دنیا از جنایات اسرائیل و رژیم صهیونیستی آگاه شده و با آنها ارتباط نداشته باشند.
,
 
,
وی تاکید کرد: باید جنایات رژیم صهیونیستی علیه کشور مظلوم فلسطین در فضای مجازی بیان شود تا از طرف سایر کشور در زمینه‌های مختلف تحریم و تضعیف شده و رو به نابودی برود.
,
 
,
امام جمعه اسدیه عنوان کرد: اگر تعداد اندکی از نیروهای رژیم صهیونیستی و اسرائیل باقی بمانند و قصد آزار و اذیت مسلمانان را داشته باشد طبق فرمایش مقام معظم رهبری موشک‌های جمهوری اسلامی ایران تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه