اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خبر داد؛

توزیع بیش از 400 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه اصفهان

توزیع بیش از 400 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه اصفهان
سردار فدا گفت: بیش از 400 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان توزیع شد و مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بعد از عید فطر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان دفاع مقدس و سوم خرداد، اظهار کرد: امروز 3 هزار بسته معیشتی به همراه 15 هزار بسته مواد بهداشتی برای نیازمندان فراهم شده که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: از زحمات و تلاش و خدمت صادقانه جوانان کشور و به خصوص بسیجیان دانشجو که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان منشا خیرات و برکات، اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و تلاش جهادی آن ها تشکر می کنم.

,

وی افزود: جوانان جهادی و بسیجی این ایام با روحیه جهادی و انقلابی پا در جای پای شهدا و فاتحان خرمشهر گذاشتند و جانفشانی های جنگ تحمیلی را در یاد ما زنده می کند.

,

سردار فدا خاطر نشان کرد: بیش از 400 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان توزیع شد و مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بعد از عید فطر برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه